امام جمعه هندیجان: ملت در اجرای بهتر مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با دولت همکاری کنند

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: انتظار می‌رود مردم در اجرای بهتر مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با دولت همکاری کنند تا عدالت مورد انتظار محقق شود.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران، اظهار کرد: دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح‌‌آمیز هسته‌ای تحول و دستاور بسیار بزرگی برای ملت و نظام بود که دشمنان را بسیار خشمگین کرده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام می‌خواهند همواره ایران در انزوا باقی بماند و از دستیابی به قله‌های ترقی و پیشرفت بازبماند.

امام جمعه هندیجان همچنین عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر دستاویزی استفاده می‌کنند و خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم کشورمان تاکنون در رسیدن به مقاصدشان ناکام مانده‌اند و خواهند ماند.

وی در ادامه با اشاره به بحث هدفمندی یارانه بیان کرد: از افرادی که تمکن مالی دارند انتظار می‌رود در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها با مسئولان همکاری کنند و ثبت نام نکنند تا عدالت هر چه بیشتر برقرار شود.

شمیل‌پور در ادامه خطبه‌های این هفته به مقوله ارزشمند حجاب و عفاف نیز اشاره‌ای داشت و گفت: هر چقدر به مقوله حجاب و عفاف و اهمیت آن در شرایط امروز جامعه پرداخته شود باز هم جای کار باقی است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل است که عمده تبلیغات دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی بر همین مسئله متمرکز می‌باشد.

امام جمعه هندیجان در پایان خاطرنشان کرد: افزایش حجاب و عفاف در جامعه موجبات ارتقای امنیت و آرامش را به‌ویژه برای بانوان فراهم خواهد آورد و نیاز است در این زمینه هر چه بیشتر برنامه‌ریزی شود.