امام جمعه دزفول: انتظار ملت ایران پاسخ دندان‌شکن به قطعنامه اروپاست

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: انتظار ملت ایران از مسئولان نظام جمهوری اسلامی، پاسخ دندان‌شکن به قطعنامه اروپاست.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، در پاسخ به قطعنامه اروپا اظهار کرد: ایران بها و سزای سنگینی را در دوران‌های مختلف انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی داده و همچنان که شاهد هستیم بهترین دانشمندان هسته‌ای را از دست داده است.

وی اضافه کرد: نباید نسبت به دستاوردهای هسته‌ای بی‌تفاوت بود و رسما اعلام کرد به هیچ‌وجه فعالیت‌های هسته‌ای را ادامه نمی‌دهیم زیرا ملت ایران منتظر جواب دندان‌شکن به اتحادیه اروپاست.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: انتظار ملت غیور و شهید داده ایران اسلامی این است که مسئولان در زمینه احقاق حقوق ملت شریف قدمی عقب‌نشینی نکنند.

وی گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا، هتاکانه، سؤال‌برانگیز، سخیف، بچه‌گانه و شایسته استهزا بوده و این اتحادیه با ایجاد دفتر در ایران قصد داشته لانه جاسوسی دومی ایجاد کند.

قاضی دزفولی اضافه کرد: این قطعنامه از مردم ایران دعوت کرده که از اسلام، استدلال و داشته‌های انقلاب اسلامی صرف نظر کرده و به جو و قوانین گذشته طاغوتی بازگردند که این، خیالی باطل و واهی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هنوز حمایت از صدام و ارسال سلاح شیمیایی را هنوز فراموش نکرده‌اند و با از یاد نخواهند برد که اروپائیان، خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: غرب با این قطعنامه می‌خواهد به دولت ایران امتیاز داده و روند امتیازگیری را در حوزه‌های غیرهسته‌ای نیز گسترش دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به شعار امسال اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال باید تبدیل به گفتمان شده و این گفتمان پیگیری و از مردم و مسئولان مطالبه شود.

قاضی دزفولی با بیان اینکه نامگذاری امسال، ناشی از شناخت عمیق و دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: در تقابل فرهنگی و در جنگ نرم، دشمن به دنبال تغییر رفتار و رخنه فرهنگی بوده و از این رخنه، فرهنگ اسلامی و ملی ما را نشانه گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: تاثیر بر فرهنگ جوامع و ملل مختلف، بهترین راه نفوذ فرهنگی بوده که دشمن توانسته بر ملت‌های مستضعف وارد کند.