امام جمعه سردشت زیدون: فرهنگ اسلامی اقتصاد را پویا و مقاوم می‌کند

خورنا: امام جمعه سردشت زیدون گفت: با فرهنگ اسلامی می‌توان اقتصاد را پویا و مقاوم کرد.

 حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون اظهار کرد: در راستای بقا و استمرار و پایداری و پاسداشت فرهنگ اسلامی باید تلاش کرد.وی تصریح کرد: باید مسئولان و مردم بدانند که فرهنگ زندگی، لباس و پوشش، و نگاه اسلامی یکی از موثرترین فرهنگ‌های اسلامی بوده که امروز مورد حمله دشمنان قرار گرفته است.

خطیب جمعه زیدون افزود: فرهنگ غربی و تحمیل فرهنگ غرب و تن پروری از نقشه‌های شوم دشمن بوده که در حیطه فرهنگی می‌باشد و متاسفانه بر کشور تحمیل شده است.

وی با بیان اینکه باید راه و رسم فرهنگ اسلامی را در زندگی پیاده کرد خاطرنشان کرد: با فرهنگ اسلامی می‌توان اقتصاد پویا و مقاومی داشت.

قائمی یادآور شد: دشمن به دنبال این است که به فرهنگ ما حمله کند و در این راستا چه در زمینه فرهنگ اقتصادی و چه در زمینه فرهنگ سیاسی و نظامی تلاش می‌کند.

وی با تأکید یکی از عواملی که رژیم پهلوی را نابود کرد افزود: فرهنگ و اساس فرهنگ ما در این رژیم زیر سوال رفت که مردم جواب کوبنده‌ای به این رژیم دادند.

امام جمعه سردشت زیدون با توجه به دیدار مسئولان هسته‌ای با رهبر فرزانه کشور گفت: مهمترین دستاوردها و پیشرفت‌های هسته‌ای تقویت و اعتماد به نفس ملی بود که در این نشست مطرح شد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مسائل هسته‌ای اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز باعث استقلال و خودباوری شده این است که ملت روی پای خود ایستاده و نیرومند استقامت می‌کند.

قائمی در پایان ادامه داد: دشمن از استقلال ما هراس دارد و ایستادگی و مقاومت ملت در برابر مسئله هسته‌ای باعث اعتماد به نفس ملت شده است.