عموری‌نژاد از بسکتبال رفت/

خداحافظی ناگهانی بازیکن ماهشهری از دنیای بسکتبال

خورنا: بازیکن تیم صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: امیدوارم بتوانم در جرگه مربیگری یا عرصه‌های دیگر به بسکتبال ماهشهر خدمت کنم.

در خلال برگزاری دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر بین دو نیمه به یک‌باره اعلام شد که علی عموری‌نژاد بازیکن ماهشهری تیم صنایع پتروشیمی قصد کناره‌گیری از دنیای بسکتبال را دارد.

این بازیکن ماهشهری که عضویت در تیم پتروشیمی بندر امام و نیز تیم ملی جوانان بسکتبال کشور را در کارنامه خود دارد با خداحافظی ناگهانی، طرفدارانش را در بهت و اندوه فرو برد.

*شهرآورد بسکتبال ماهشهر را بهترین فرصت برای خداحافظی دیدم

این بازیکن ماهشهری بسکتبال در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هر بازیکنی در یک مقطعی کار خود را شروع می‌کند و در یک مقطعی نیز باید خداحافظی کند.

عموری‌نژاد افزود: من نیز سال‌های سال بازی کردم و دیدار بین دو تیم ماهشهری را بهترین فرصت و بهترین شرایط برای خداحافظی دیدم.

*انتظار این همه تشویق و محبت را نداشتم

بازیکن تیم صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر ادامه داد: این تصمیم را ظهر همان روز بازی گرفتم و به هیچ عنوان انتظار این همه تشویق و محبت از هواداران، بازیکنان و مسئولان دو تیم ماهشهری را نداشتم.

عموری‌نژاد اذعان داشت: در مراسم خداحافظی واقعاً شرمنده همه هواداران، مسئولان، بازیکنان و دیگر عزیزان شدم.

*امیدوارم در عرصه‌های دیگر بتوانم به بسکتبال ماهشهر کمک کنم

این بازیکن ماهشهری بسکتبال خاطرنشان کرد: هرچند از دیگر در کسوت بازیکنی در خدمت بسکتبال نخواهم بود اما امیدوارم بتوانم در جرگه مربیگری و عرصه‌های دیگر به ورزش و بسکتبال ماهشهر خدمت کنم.

عموری‌نژاد اظهار داشت: از تمام عزیزانی که در طول این سال‌ها از من حمایت کردند و به نحوی تشویق کردند که بتوانم در این همه سال در خدمت بسکتبال باشم تقدیر و تشکر فراوان می‌کنم.

علی عموری‌نژاد از سال ۷۰ کار خود را به عنوان بازیکن با تیم جنوب ماهشهر آغاز کرد و یک سال بعد به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست.

وی به همراه تیم پتروشیمی بندر امام در همان سال قهرمان آموزشگاه‌ها و نیز جوانان استان خوزستان شد و در سال ۷۲ و ۷۳ ضمن تکرار مقام‌های قبلی، نایب قهرمان امیدها و به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

این بازیکن ماهشهری در سال ۷۴ و ۷۵ نیز به همراه تیم خود قهرمانی بزرگسالان استان و نایب قهرمانی لیگ دسته دو را به دست آورد و به همراه تیم پتروشیمی بندر امام جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرد.

این بازیکن با کلید خوردن لیگ برتر بسکتبال کشور در سال ۸۲ تا سال ۸۷ عضو تیم پتروشیمی بندر امام بود و به همراه این تیم توانست در سال ۸۴ و ۸۵ نایب قهرمانی لیگ برتر، سال ۸۵ مقام چهارم باشگاه‌های غرب آسیا در سوریه، سال ۸۶ مقام سوم باشگاه‌های غرب آسیا در ماهشهر را به دست آورد.

عموری‌نژاد در سال ۸۸ به تیم دسته یکی ملی حفاری اهواز پیوست و توانست به همراه این تیم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

وی یک سال بعد به تیم دست یکمی عملیات غیر صنعتی ماهشهر پیوست و با این تیم نیز سمیه حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

علی عموری‌نژاد از سال ۹۰ تاکنون نیز در تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر عضویت داشت و روز گذشته پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ماه در خلال برگزاری شهرآورد بسکتبال ماهشهر، از بسکتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سامی علی اقا سلام اصلا فکر این را نمیتونم در سر بگنجانم.ولی خوب تو یه بازیکن حرفه ای هستی وبازیکن حرفه ای میدونه چه موقع خداحافظی کنه.امیدوارم در زندگی شخصی هم مثل ورزش موفق باشی ولی این رو بدون که همه بسکتبال ماهشهر رو به اسم تو میشناسن.