بازیکنانم تمام توان خود را مقابل پتروشیمی بندر امام به نمایش گذاشتند

خورنا: سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: بازیکنانم تمام توان خود را مقابل تیم پتروشیمی بندر امام به نمایش گذاشتند.

علی توفیق در ارتباط با شکست تیمش در برابر پتروشیمی بندر امام، اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندر امام تیمی بسیار قوی است و نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی و از جمله تیم ما، مهره‌های بسیار کارآمدتری دارد.

وی تصریح کرد: هرچند بازیکنان تیم ما نیز در مقابل این تیم خوب کار کردند اما متأسفانه در این دیدار دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و همین مسئله در کیفیت کار تیم بسیار تأثیر داشت.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر ادامه داد: یونس لاله‌زاده و مهراد آتشی از ناحیه پا دچار مصدومیت بودند که به همین دلیل از لاله‌زاده بیشتر از چند دقیقه نتوانستیم استفاده کنیم و آتشی را نیز که از ابتدای دیدار در اختیار نداشتیم.

توفیق متذکر شد: اما با این وجود بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و هرآنچه را در توان داشتند مقابل پتروشیمی بندر امام به نمایش گذاشتند.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم این شکست به عاملی برای کسب تجربه و رشد بازیکنانم در آینده تبدیل شود.

به گزارش فارس، تیم صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در دو دیدار پیاپی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور، مقابل پتروشیمی بندر امام متحمل شکست و از دور مسابقات حذف شد.