تخصیص مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور ۴ بانده کردن محور شوشتر- دزفول

خورنا: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: به زودی عملیات ۴ بانده کردن محور شوشتر دزفول از سر گرفته خواهد شد.

سید محمد سادات ابراهیمی در ادامه ضمن اظهار تأسف از تصادف اخیر در این محور که دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت خاطر نشان کرد: موضوع ادامه پروژه ۴ بانده نمودن محور شوشتر-دزفول علاوه بر پیگیری های متعدد از طریق وزارت خانه مربوطه از سوی مقامات قضایی نیز دنبال می گردد.

وی یادآور شد: برای تسریع در عملیات مذکور مقرر شده است بعضی از امور مربوطه خارج از تشریفات اداری صورت گیرد، البته مناقصات این پروژه از سوی وزارت راه و ترابری صادر گردیده و به زودی شاهد عملیاتی نمودن مابقی این طرح خواهیم بود.

سادات ابراهیمی  گفت: در هفته آینده به منظور بررسی جاده های شوشتر و گتوند به ویژه محور پر تردد شوشتر-دزفول با وزیر راه و ترابری جلسه ای برگذار خواهد شد و مردم اطمینان داشته باشند برای تکمیل این پروژه از تمام قابلیت ها و ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

لازم به ذکر است این محور شهرهای شوشتر، شرافت، گتوند، جنت مکان و صالح شهر را به تهران متصل می کند و روزانه صدها خودرو سبک و سنگین از این طریق تردد می نمایند.