بررسی مشکلات شهرک های صنعتی اندیمشک با حضور مسوولان استانی

خورنا : نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی اندیمشک برگزار شد در این نشست که مهندس اخلاق محمدیان مدیر کل شهرکهای صنعتی استان خوزستان، خانم نادریان مدیر امور بانکهای توسعه تعاون استان و مدیران واحدهای صنعتی و کارخانجات این شهرستان حضور داشتند.

عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:احداث شهرک های صنعتی و بنگاههای زودبازده حرکتی مثبت برای رفع معضل بیکاری است وی افزود:ارتقا کیفیت کالاهای تولیدی و ایجاد رقابت با اجناس خارجی برای رونق این بخش بسیار حائز اهمیت می باشد.

حمید رضا گودرزی سرپرست فرمانداری شهرستان اندیمشک صنعت را چرخه لازمه توسعه پایدار دانست و گفت:تقویت این بخش ضمن ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار نتایج قابل قبولی برای ما به دنبال دارد.

وی افزود:استفاده از کالاهای تولیدی کارخانجات در هر استان و بالا بردن کیفیت آنها نسبت به جاهای دیگر راهکاری درست در این خصوص می باشد در ادامه مدیریان واحدهای صنعتی و کارخانجات به بیان مسائل و مشکلات صنعت خود پرداختند.

در پایان در خصوص محصور نمودن شهرک صنعتی ، بهسازی و زیبا سازی محوطه،احداث مسجد و سالن اجتماعات ، راه اندازی ایستگاه پلیس ، مطرح نمودن و اطلاع رسانی کالاهای تولیدی ،تامین روشنایی و اعطای وام سرمایه در گردش بحث و تبادل نظر شد.