سرمربی استقلال خوزستان: دیدارمان با پرسپولیس حساس‌ترین دیدار لیگ است

خورنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدارمان با پرسپولیس حساس‌ترین دیدار لیگ است.

عبدالله ویسی ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران که در سالن اجتماعات ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد اظهار کرد: بازی ما به همراه دیدار چهار تیم دیگر از بازی‌های حساس لیگ برتر این فصل است و همین موضوع باعث می‌شود حواسمان به دیدار دیگر تیم‌ها هم باشد

وی ادامه داد: وضعیت استقلال خوزستان به مراتب بهتر از پرسپولیس است تیم پرسپولیس استرس زیادی دارد که ما باید از این استرس بهترین استفاده را ببریم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به غایبان این تیم برای بازی با پرسپولیس بیان کرد: در بازی فردا ابراهیم صالحی را به دلیل محرومیت و سهراب بختیاری‌زاده و شمس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: تیم استقلال نسبت به فصل قبل گل خورده کمتری داشته است و همین موضوع باعث شده است ما این فصل در لیگ برتر بمانیم که این همان قولی است که به مردم داده‌ایم.

ویسی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران و طرفداران تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان می خواهم که فردا با حضور در ورزشگاه یک‌صدا از نماینده خوزستان طرفداری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران به دلیل تاخیر در پرواز این تیم به اهواز در کنفرانس مطبوعاتی نتواند شرکت کند.