به میزبانی علیرضا شریفی؛

دیدار نوروزی اصلاح طلبان بندرماهشهر برگزار شد

خورنا: دیدار نوروزی اصلاح طلبان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش خورنا، دیدار نوروزی اصلاح طلبان بندرماهشهر با حضور بیش از ۴۰ نفر از فعالین اصلاح طلب بندرماهشهر برگزار شد.

در این دیدار نوروزی که مواردی از جمله سیاست های کلی دولت در مسائل مختلف، اقدامات استانداری و برخی ادارات کل استان خوزستان و اقدامات و عملکرد فرماندار جدید شهرستان ماهشهر مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

در این دیدار که به دعوت مهندس علیرضا شریفی و در منزل شخصی وی برگزار شد، بر ادامه روند این دیدارها به صورت ماهانه، منظم، هدفمند و برنامه ریزی شده تاکید شد و برخی تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی ضمن سپاس از دست اندرکاران سایت وزین و مسؤلیت شناس خورنا ،امید است حضور فعالانه ومسؤلانه ی اصلاح طلبان بندر ماهشهر وادامه فعالیتها وبرنامه های آنان موجب ارائه ی راه کارها و راه بردهای اجرایی وعملیاتی ثمر بخش گردد تا با حمایت مسؤلین ودست اندرکاران محترم موجب برداشتن گامی به جلو در راستای ارتقاء روحیه امید در جامعه را فراهم آورد . رمز توفیق مدیران مشورت گرفتن از دلسوزان و صاحب نظران بخصوص اصلاح طلبان است ،چراکه آنان خود را شریک در استقرا ر نظام و ذی مدخل در تصمیم سازی ها می داند وآن هم دلسوزانه .پس باید مدیران سپاسگزار این کسانی باشند که آماده اند آنچه دارند یعنی دانش خود را مخلصانه تقدیم کنند و درود بر مدیری که این فرمایش اسوه ی مدیریت علی (ع) را به دیده ی منت پذیراست که فرمود : من شاور الناس شارکهم فی عقولهم . اصلاح طلبان آماده اند برای پیشرفت امور و توفیق مردم نظر سازنده تقدیم کنند. در خواستی هم از همه عزیزان ،صاحب نظران ،جوانان وفرهیختگان عزیز داریم و آن اینکه با گذاشتن کامنت هایی که می تواند راهنمای اصلاح طلبان باش در این مسیر رهنمون ارائه فرمایند . در کامنت ها بفرمایید از اصلاح طلبان چه توقعی دارید .انشاءالله با زبان شیرن وبیان وزین . ممنون . سال نو بر همگان مبارک باد
  • sa یه سئوال این اصلاح طلب ها تا الان کجا بودن؟ خدایی مهندس شریفی فارغ از خطوط سیاسی یه مرد تمام عیاره
  • یک دوست سلام به همه ی دوستان ،بخصوص sa ، سؤال مقداری سخت ودارای ایهام ،اصلاح طلبان مثل سایر بندگان خدا روی کره ی خاکی وزیر آسمان خدا ودل بسته به مقدرات ربوبی . حال هم می گویند ،خدایا چنان کن سرانجام کار توخوشنود باشی وما رستگار اللهم الجعل عاقبه امرنا خیرأ
  • لوریان آقای چاروسائی عزیز . اگر در چندسال اخیر شما فقط یک خبر وتنها یک خبر از فعالیت مردمی فرزندان بندرماهشهر در باب دفاع از منافع بندرماهشهر که بصورت خودجوش و درکنار سایر مسولان با هر طرز فکری که بوده اند تلاش خود را میکردند شما از آنها یاد میکردید این نشانه علاقه شما به روشنفکران ودلسوزان بوده است با آرزوی موفقیت برای دولت محترممان .
  • دوست لابد دنبال سهم خواهی هستند؟ تو 8سال گذشته چرا اقای شریفی جلسه نزاشتند؟
  • خیرخواه باسلام ،خیلی خوب است که همه گان دلسوزانه برای رشد ،تعالی وموفقیت مردم وهمه ی شهروندان تلاش کنند وامید است که حرکت آنها از سر خیر خواهی باشد. بنشینند ،جلسه داشته باشند،تبادل نظر کنند و مشکلات را در حوزه های مختلف در حد توان و تخصص حلاجی کنند و راه کار خود را به مسؤلین ارایه کنند تا پیشرفت وارتقاء را شاهد باشند . از ادبیات خوب بهره ببرند .هی واژه تکراری سهم وسهم خواهی را تکرار نکنند . بابا جان شریفی و امثال شریفی چه سهمی را طلب کرده اند . ببین جایگاه شهر ماهشهر از نظر نسبت در آمد به جایگاه در چه مرتبه ای است ؟ جایگاه آموزش ،اخلاق ، درمان ،بهداشت ،حقوق شهروندی و مدنی ،مرتبه اخلاق و خود باوری ،فاصله طبقاتی ، میزان فقر ، آمار عضویت در کمیته امداد و بهزیستی و سایر حوزه های امدادی ، وضعیت فقر ،وضعیت آموزش ، وضعیت ونرخ بیکاری ، وضعیت خیابان های شهر که البته به عمق شهر وکوچه پس کوچه برو و ظاهر آن را نگاه نکن که البته ظاهرش هم چنگی به دل نمی زند،میزان سرانه مطالعه وکتابخوانی ،میزان سرانه روزنامه خوانی ، تعداد NGO ها در شهر ، میزان فداکاری وایثار و از خود گذشتگی و....،جایگاه شهریت و...، نسبت سرانه فضای سبز، تعداد تفریح گاه ها، تعداد سینماها ،تعداد انجمن های ادبی،تعداد انجمن های علمی و...،ماهشهر را براساس در آمدش با وضعش با شهر های اصفهان ،فارس ، آذربایجان و......وجای جای ایران حتی شهرهای دیگر خوزستان مقایسه کن .برادر عزیز همه اش خودت را در حصار تنگ سهم واین فرد واین پست و...محصور نکن . فکری به وضع وحال روز خود کنید .با هم بنشینید وراهکاری بیندیشید و مسؤلین خود را کمک کنید تا بلکه بتوانید وضع بهتری داشته باشید . هی دنبال نیت خوانی نباشید .چه فرقی می کند که مثلأ شریفی تا حالا کجا بوده ؟ چرا حالا جلسه گذاشته ؟ چه سهمی می خواهد ؟ شما جای این موارد در پی جواب آن موارد باش .در مورد محیط زیست ،بیمارستان ودارو و درمان وبیماری صعب العلاج و مشکلات جوانان و میزان امکانات تفریحی وسالن های سینما و سالن های نمایش و....نگفتم . عزیز من بیاییم به جای اینکه احتمال بدهیم شاید هدف طرف از جلسه سهم خواهی است ؟ ممکن یک درصد هم دلسوزی باشد. انشاءالله همه مان به راه راست هدایت شویم .
  • حسام سلام اینگونه جلسات خیلی خوب است و جواب خواهد داد بشرطی که اول خودمان را که داعیه اصلاح طلبی داریم اصلاح کنیم.وقتی ما به اختلافات سلیقه ای ودرون گروهی دامن می زنیم چگونه نتظار داریم که مردم حرفمان را باور کنند؟ ببینید در آن جلسه چه کسانی بودند و چه کسانی نبودند؟آنانکه بودند که حرفی بر آنها نیست و به هر حال در این اردوگاه قلمداد می شوند.اما آنانکه نبودند باید در مورد آنها تعمق کرد و پرسید چرا نیستند؟بجز تعدادی از دوستان آموزش و پرورش افراد زیادی در آن جلسه نبودند.خوبتر می بود افراد تاثیرگذارتر اصلاح طلب یا با گرایشات اصلاح طلبی به این جلسه نخستین دعوت می شدند.جای خیلی ها در این نشست خالی بود(اسم نیاوریم بهتر است)آدمهایی که درمعادلات اخیر هم نقش بسزایی داشتند.یا عزیزانی که صاحب فکر و اندیشه اند.دست از کج سلیقگی برداریم و طرحی نو دراندازیم اگر دغدغه اصلاحگری داریم.ای کاش آقای شریفی که میزبان بودند با تدبیر بیشتری عمل می کردند.(البته کار ایشان جای تقدیر دارد بخاطر آغاز این گونه جلسات)
  • سپاسگزار سلام ،فرمایش متین،منطقی وعمیق جناب حسام جدأ قابل تقدیر است .موفق باشند و انشاءالله همه ی نقدها و پیشنهادها وحتی تندی ها هم با این لحن لین وسازنده باشد. نمی دانم جناب حسام چقدر آقای شریفی را می شناسد ،امیدوارم ایشان را ببیند و رهنمودهایش را به ایشان بدهد تا موفقیت بیشتری در راه وقدمشان داشته باشند .