نماینده اندیمشک: نباید به راحتی از این نامگذاری ها بگذریم

خورنا : به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اندیمشک نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تاکید بر اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:شعارهای رهبری معظم انقلاب هر ساله با توجه به مسائل روز جهانی می باشد.

سردار دارایی افزود:ما نباید براحتی از این نامگذاری ها بگذریم و باید با ایجاد بستر،امکانات و تجهیزات مناسب در این خصوص تلاش کنیم.

وی گفت: ارتباط فرهنگ و اقتصاد مشخص است و باید برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در زمینه های فرهنگی کوشاتر باشیم.

امام جمعه اندیمشک هم در این نشست با اشاره به ویژگی های بارز حضرت صدیقه طاهره(س) گفت:جامعه ما هرگاه با نام ائمه اطهار (ع) و اهل بیت (ع) عجین تر و نزدیک تر شده دستاوردهای بیشتر داشته ایم.حجت الاسلام خدامی افزود:باید محبت خود و جامعه را به سمت حضرت فاطمه سوق دهیم .

وی گفت:در سالجاری که به نوعی با این بانو عجین شده است باید به بهترین شکل از شاگردان ایشان در راستای نهادینه کردن ارزش های اسلام و انقلاب بهره ببریم.

وی گفت:مدیریت ها باید در سالجاری جهادی بوده و در راستای ترویج فرهنگ ارزشی تلاش کنیم. حمید رضا گودرزی فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: باید در بحث مسائل فرهنگی برنامه های فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی مطرح و سازماندهی شود و در این راستا باید دستگاهها برنامه های خود را در ابتدای سال مشخص کرده و تدوین کنند.وی همت و تعامل دستگاهها را عامل موفقیت بیشتر این شورای مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز در این نشست بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این شورا تاکید کرد.

وی گفت:به دلیل ترکیب شورای فرهنگ عمومی اندیمشک،نوع مصوبات و نگاه کارشناسانه که در جلسات این شورا بوده موجب شد که این شورا در چند سال به عنوان شورای فرهنگ عمومی اول استان مطرح باشد.

وی افزود:باید مصوبات این شورا بیش از گذشته اجرایی شود زیرا اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی اجرا شود باید در راستای امور فرهنگی بیشتر تلاش کنیم.