برخورد با اخذ بلیط غیرقانونی در قلعه سلاسل شوشتر

خورنا: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر از برخورد با اخذ بلیط غیرقانونی در قلعه ثبت جهانی شوشتر خبر داد و گفت: با تخلفات به صورت جدی برخورد می‌شود.

علی‌محمد چهارمحالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: قلعه تاریخی سلاسل شوشتر امسال از سوی متولی این بنای تاریخی به بخش خصوصی و هنرمندان سپرده شده است که این امر فاقد منع قانونی است و در راستای ارائه خدمات به گردشگران بوده است و اقدامی پسندیده است ولی اخذ تعرفه برای تردد گردشگران در این بنای تاریخی غیرقانونی بود و با این مسئله برخورد شد.

وی افزود: افرادی که بهره‌برداری این بنای تاریخی را به صورت موقت در اختیار داشتند اقدام به اخذ بلیط غیرقانونی از گردشگران می‌کردند که در نخستین بازدید با این مسئله برخورد شد.

رئیس میراث فرهنگی شوشتر با اشاره به اینکه بازدید از سایت‌های تاریخی به صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: سایت‌های تاریخی شوشتر همگی آماده بازدید مردم هستند و تاکنون استقبال از سایت‌های تاریخی شوشتر بی‌نظیر بوده است.

چهارمحالی با اشاره به اینکه در سال‌جاری آمادگی سایت‌ های تاریخی شوشتر بهتر از سال‌های گذشته است، بیان کرد: شهرستان شوشتر در سال‌جاری از هفته‌ها پیش از نوروز برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سایت‌های تاریخی آمادگی داشت.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌جاری موزه کار و ابزار، بازارچه صنایع دستی شوشتر و سایت‌های ثبت جهانی شده این شهرستان پذیرای خیل عظیم گردشگران است.