رژه تاکسی‌های گردشگری شوشتر در آستانه نوروز

خورنا: صبح امروز در شهرستان شوشتر رژه تاکسی‌های گردشگری این شهرستان با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صبح امروز رژه تاکسی‌های گردشگری شوشتر در آستانه نوروز در این شهر تاریخی انجام شد و مسئولان در این زمینه حضوری فعال داشتند.

معاون خدمات شهری شهردار شوشتر در این زمینه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ابتکار راه‌اندازی تاکسی گردشگری در شوشتر برای نخستین بار در دستور کار قرار گرفته است و شهرداری شوشتر در این زمینه پیشگام است.

علی‌تقی‌پور با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای توان زیادی در بخش گردشگری است، ادامه داد: در استان خوزستان به ویژه شهرستان شوشتر در بخش گردشگری توانمندی زیادی وجود دارد و به این دلیل نیاز است تا در این بخش اقدامات زیربنایی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تاکسی گردشگر برای معرفی آثار شوشتر می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند، افزود: در شهرستان شوشتر توریست‌ها و گردشگران زیادی برای بازدید از آثار حاضر می‌شوند و به این دلیل تاکسی‌ها می‌توانند در راستای معرفی آثار تاریخی و بازدید گردشگران نقش راهنمای تور را ایفا کنند چراکه در شهرستان شوشتر این مسئله بسیار نیاز است.

معاون خدمات شهری شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر در راستای بهبود وضعیت تاکسی گردشگر در شهرستان تلاش می‌کند و برای این افراد نیز آموزش‌هایی را در نظر گرفته است.