مجید ساعدی به کمک ورزش اندیمشک می آید

خورنا : دکتر مجید ساعدی در گفت و گو با خبر نگار خورنا از تمایل خویش به خدمت بر ورزش زادگاه خویش تاکید نمود .

دکتر مجید ساعدی پزشک سابق تیم ملی فوتبال و موسس و صاحب امتیاز برند مطرح جهانی تولید البسه ی ورزشی مجید پس از بازگشت به اندیمشک و آشنایی با شرایط ورزشی این شهرستان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای ورزشکاران اندیمشک و تاکید بر لزوم توجه مطلوب شهر مستعد و پرافتخار اندیمشک قول داد که از این پس به ورزش زادگاه خویش توجه بیشتری از داشته داشته باشد .
گفتنی است تولیدی پوشاک ورزشی مجید در حال حاضر در شهرستان اندیمشک فعال بوده و نزدیک به ۷۰ نفر در این تولیدی مشغول به کار هستند و در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهند یافت . بیش از این بیان شده بود که محصولات تولیدی این برند در اندیمشک به خارج از کشور صادر خواهد شد و ارز آوری مناسبی به همراه دارد . لازم به ذکر است چندی پیش با همکاری این برند و گروه هنری نیم رخ تیم فوتبال هنرمندان با بازکنانی همچون بابک بیات و سید جواد هاشمی و خداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب و… در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم هنرمندان نیم رخ این شهرستان رفتند تا عواید این امر نیک خیرخواهانه به پیشکسوت سابق فوتبال اندیمشک فرج کریمی اختصاص یابد که با استقبال مناسب مردم اندیمشک مواجه شد .
گفتنی است تولیدی مجید نزدیک به ۴ سال پیش با عنوان تولیدی مجید اندیمشک در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی کشور شرکت نمود . اندیمشکی که روزانه افتخارات مختلفی برای ورزش کشور به ارمغان می آورد و متاسفانه این استعداد ناب این شهرستان به صورت شایسته مورد توجه قرار نمی گیرد ….