عضو شورای شهر بندر امام خبر داد

ایجاد منطقه گردشگری مشترک بین بندر امام و منطقه آزاد اروند

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر آبادان از ایجاد منطقه گردشگری مشترک بین شهرهای بندر امام خمینی، آبادان و خرمشهر خبر داد.

سید امین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از استاندار خوزستان تقاضا دارم به بندر امام خمینی(ره) به عنوان منطقه گردشگری در کنار آبادان و خرمشهر نگاه کند.

وی در همین خصوص افزود: امیدوارم بتوانیم از طریق بندر امام، استان خوزستان را به کل کشور معرفی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر امام خمینی آماده همکاری همه جانبه در راستای ایجاد منطقه مشترک گردشگری با شهرهای آبادان و خرمشهر به عنوان دو شهر همجوار هستند.

وی با اشاره به تقسیمات کشوری تصریح کرد: بندر امام خمینی به لحاظ تقسیمات کشور بخش «نو» است و آماده مذاکره با مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر هستیم.

موسوی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در خصوص ایجاد منطقه گردشگری مشترک با مدیر عامل منطقه آزاد اروند مذاکره شده است یا خیر؟ عنوان کرد: هنوز مذاکراتی در این خصوص صورت نگرفته است ولی درصدد هستیم تا هرچه سریع‌تر با وی مذاکره کنیم تا بلکه در سریع‌ترین زمان وارد همکاری شویم.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی پیگیر مسائل شهری است که طی روزهای آینده طرح منطقه مشترک گردشگری به منظور ابلاغ به منطقه آزاد اروند مورد بررسی قرار می‌گیرد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس شمابریدمشکل ابادان روحل کنید شماروچه به بندرامام
  • مهدی سلام؛شورای شهربندرامام ره ؛اینروزها تبدیل به رینگ بوکس شده ؛هر روز دعواست؛منطقه گردشگری پیش کش؛شورا دست از بداخلاقیهای سیاسی بردارید؛
  • مجتبی از بندر امام استان خوزستان رو به تمام کشور معرفی کنید؟ (چقدر خندیدم بابت این جمله)