۳ هزار نفر در اهواز مشغول به کار می‌شوند

خورنا: بازار فردوس کوی علوی (شیلنگ‌آباد) اهواز عصر امروز آغاز به کار کرد که اشتغال ۳ هزار نفر را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ایرج سلحشور مسئول بازار فردوس کوی علوی اهواز عصر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری و آغاز به کار این بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی بازار فردوس در منطقه کوی علوی اهواز ۳ هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی افزود: تاکنون ۳۷۰ نفر در بازار فردوس کوی علوی (شیلنگ‌آباد) اهواز مشغول به کار شده‌اند و در آینده نیز مابقی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مسئول بازار فردوس کوی علوی اهواز خاطرنشان کرد: در این بازار دقیق‌ترین باسکول کشور نیز راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در مراسم راه‌اندازی این بازار، ۵۶ مغازه و واحد تجاری به صورت نمادین کار خود را آغاز کردند تا بتوانند به شهروندان اهوازی خدمات ارائه کنند.

این سرمایه‌گذار اهوازی با بیان اینکه بازار فردوس کوی علوی اهواز به صورت خصوصی فعالیت می‌کند، اضافه کرد: در این بازار ۲۶ مغازه به عرضه ماهی و میگو می‌پردازند.

به گفته وی، در بازار فردوس کوی علوی اهواز همچنین ۶۰ مغازه به عرضه گوشت و مواد پروتئینی می‌پردازند و ۹۶ مغازه هم میوه‌فروشی هستند.

سلحشور تصریح کرد: در بازار فردوس اهواز همه کالاها زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می گیرد و بیشتر فروشگاه‌ها نیز محصولات خود را از تولید به مصرف ارائه خواهند کرد.

وی هدف از راه‌اندازی بازار فردوس کوی علوی اهواز را تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر بیان کرد و افزود: به منظور راحتی رفت و آمد شهروندان، ۲ دستگاه پله برقی در این بازار نصب شده است.