اجرای طرح نظارتی پایش بازار و خدمات ویژه نوروز در شادگان

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۳، همزمان با روزهای پایانی سال در این شهرستان خبر داد.

عبدالجلیل خباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: اجرای طرح نظارتی بازار نوروزی در این شهرستان به‌منظور تناسب در قیمت‌ها و جلوگیری از کم فروشی و گران‌فروشی توسط سودجویان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برپایی نمایشگاه بهاره در آستانه سال جدید علاوه بر اینکه مایحتاج شهروندان را می‌توان تامین کرد از افزایش قیمت‌ها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد که هدف اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان نیز همین امر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان اضافه کرد: طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۳ از ۱۵ اسفندماه سال جاری در شهرستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

وی ابراز داشت: شهروندان و مسافرانی که به بازار شهرستان شادگان مراجعه می‌کنند می‌توانند هرگونه تخلف و گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت بر روی اجناس و کالاها و مواردی این‌چنینی را کتبا و یا با شماره ۱۲۴ به این اداره گزارش دهند.

خباری همچنین عنوان کرد: نمایشگاه بهاره فصلی این شهرستان نیز به‌منظور تامین بخشی از نیازهای شهروندان همراه با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی اجناس و کالاها برپا خواهد شد.