اختصاص ۳ هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در اهواز

خورنا: فرماندار اهواز از اختصاص ۳ هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: در صورت نیاز امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی پیش از ظهر امروز در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که در محل استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: در نوروز سال‌جاری بیش از ۳۰۰ مدرسه در شهر اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این ۳۰۰ مدرسه بیش از ۳ هزار کلاس درس دارند که در صورت لزوم می‌توان تعداد این کلاس‌های درس و مدارس را افزایش داد و آمادگی کاملی در این زمینه وجود دارد.

فدعمی با اشاره به شرایط موجود در این مکان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی تاکید کرد: این فضاهای در نظر گرفته شده بر اساس نوع تجهیزات استفاده شده و خدمات ارائه شده در این فضاها درجه بندی شده‌اند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش بهداشتی در شهرستان اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در ارائه خدمات بهداشتی و نظارت بر عرضه محصولات خوراکی در اهواز نظارت جدی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا این خدمات ارتقا یابد.

فدعمی از خدمات ارائه شده توسط اوقاف خوزستان تقدیر کرد و افزود: اواقاف خوزستان در زمینه همکاری در بقاع اهواز برنامه‌ریزی جامعی ارائه کرده است و به این دلیل مشکل خاصی در این بخش وجود ندارد.