افتتاح نخستین کلاس هوشمند در خرمشهر

خورنا: معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر از افتتاح نخستین کلاس هوشمند در این شهرستان خبر داد.

جلیل شریبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر از برگزاری مراسمی به مناسبت جشن نیکوکاری در محل آموزشگاه یاس فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مراسمی به مناسبت جشن نیکوکاری در آموزشگاه یاس فرهنگیان شهرستان برگزار شد و در پایان مراسم، نخستین کلاس هوشمند این شهرستان افتتاح گردید.

وی ادامه داد: این مراسم دو ساعته با حضور جمعی از مسئولان و روسای ادارات خرمشهر و با هدف ارتقای فرهنگ مهرورزی و نیکوکاری و نهادینه کردن سنت حسنه احسان در میان دانش‌آموزان برگزار شد.

معاون اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: این مراسم با همکاری کمیته امداد امام خمینی و اداره آموزش و پرورش برگزار شد که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای ادارات آموزش و پرورش و کمیته امام خمینی، ریاست شورای شهر شهرستان خرمشهر، معاونت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش از جمله مدعوین حاضر در مراسم بودند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مریم حورسی مدیریت آموزشگاه یاس فرهنگیان ابراز داشت: راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند و استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان در امر آموزش می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و ترقی سیستم آموزشی در خرمشهر و تربیت نسل خلاق و آینده ساز برای کشورمان باشد.