ضرورت تشکیل شورای عالی ورزش در رامهرمز

خورنا: فرماندار رامهرمز خواستار تشکیل شورای عالی ورزش در این شهرستان در راستای مدیریت بهتر هیئت‌های ورزشی شد.

مصطفی سمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با تشکیل شورای عالی ورزش در این شهرستان می‌توان مدیریت بهتری بر هیئت‌های ورزشی شهرستان اعمال کرد و در رشد و توسعه ورزش در رامهرمز موفق‌تر عمل کرد.

وی افزود: با تشکیل کارگروه ورزش می‌توان همه با هم حرکت کرد و کاربردی عمل کنیم و مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: وقتی هیئت‌های ورزشی ما از داشتن امکانات مناسب و ابتدایی محرومند ضروری‌ست که از سرمایه‌های محلی شهرستان کمک بگیریم زیرا که ورزشکاران، همه فرزندان همین شهرستان هستند.

وی افزود: در این راستای برای توسعه ورزش رامهرمز باید از گروه‌های مختلف استفاده کرد و کمک گرفت و آنچه که می‌توان با یک نظر نو و آینده‌نگر به آن نگاه کرد همین ورزش است.

سمالی‌زاده ابراز داشت: با این وضعیتی که ورزش شهرستان رامهرمز دارد تشکیل شورای ورزش بسیار ضروریست زیرا که این شورا می‌تواند در رشد و شکوفایی ورزش شهرستان موثر باشد و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

وی در پایان گفت: جوانان این شهرستان در همه رشته‌های ورزشی توانمند هستند و کمبود امکانات نباید باعث شود دلسردی، یاس و نومیدی در بین جوانان ما به‌وجود آید و این بر ما مسئولان است که نهایت حمایت را از جوانان به عمل آوریم.