پارک‌های شوشتر تجهیز می‌شوند

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: پارک‌های شوشتر از نظر مبلمان شهری و وسایل پسماند تجهیز می‌شوند.

محمدرضا یاحقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پارک‌ها و مراکز تفریحی شهر شوشتر از جمله مکان‌هایی هستند که گردشگران در ایام نوروز به این مراکز سرزده و برای تفریح در آنها حاضر می‌شوند و تجهیز این مراکز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این مراکز به سطل‌های زباله یک هزار و ۲۵۰ لیتری تجهیز می‌شوند و مبلمان شهری این پارک‌ها نیز تغییر خواهد کرد تا گردشگران با مناظر زیبا و جذابی مواجه شوند.

وی تاکید کرد: برخورد با مظاهر نازیبایی در سطح شهر شوشتر در دستور کار قرار گرفته است و به این دلیل رنگ‌آمیزی جداول و دیوارهای شهر به پیمانکار سپرده شده است.

یاحقی افزود: تلاش در این زمینه تا شب تحویل سال ادامه دارد و می‌کوشیم تا شرایط مناسبی در ایام نوروز در شهر حاکم شود و مردم در این زمینه شاهد شرایط خوبی باشند.

رئیس کمیسیون قراردادهای شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرستان شوشتر شهر گردشگری است و این شهرستان در ایام نوروز گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد و به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم شود.

وی تاکید کرد: تجهیز پارک‌ها، اتمام پروژه‌های در دست اقدام و … از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر شوشتر در ایام نوروز است که می‌کوشیم تا این پروژه‌ها در اسرع وقت اجرایی شود.