افتتاح پارک ۴ هکتاری مهر کیانپارس

خورنا: شهردار اهواز از افتتاح پارک ۴ هکتاری مهر کیانپارس در ۲۶اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه پارک ۴ هکتاری مهر در جاده ساحل غربی جنب پل سیاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پروژه پارک ۴ هکتاری مهر کیانپارس براساس برنامه زمانبندی شده ۲۶ اسفندماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و هدف از اجرای این پروژه، اصلاح هندسی مسیر مذکور است.

وی ادامه داد: پروژه پارک ۴ هکتاری مهر با نظر مساعد استاندار خوزستان، معاون عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری در حال اجرا است.

شهردار اهواز افزود: همچنین با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار در خصوص رفع گره ترافیکی میدان نخل تا پل سوم، در حال اجرای پروژه‌ای هستیم تا با اصلاح هندسی و ایجاد یک بلوار در محدوده زمین تصفیه خانه آب اهواز، شهروندان از طریق این دسترسی آسان از پل سوم به سمت جاده ساحل شرقی تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: باند دوم کوی سید خلف نیز از مسیر نمایشگاه، خیابان چمران و فلکه نمایشگاه که موجب ترافیک است از سمت درب شمالی بازگشایی می‌شود و درب قدیم نمایشگاه بسته خواهد شد.

شهردار اهواز عنوان کرد: هدف ما این است که به صورت منظم از پروژه‌های سطح شهر بازدید و تلاش کنیم برای شهر و مردم کارهای تازه‌ای انجام دهیم، زیرا این کار‌ها ماندگار است.