حسین صفری خبر داد:

قایق سواری در خور ماهشهر در ایام نوروز/ شهرداری تمام توان خود را برای میزبانی به کار گرفته است

خورنا: معاون خدمات شهری شهرداری ماهشهر گفت: در ایام نوروز سال ۹۳ برای اولین بار در خور ماهشهر شاهد قایق سواری برای عموم مردم خواهیم بود.

حسین صفری در گفتگو با خبرنگار خورنا در ماهشهر اظهار داشت: شهرداری بندرماهشهر جهت جلب رضایت و جذب مسافران نوروزی و ماندگاری بیشتر مسافران در این شهر همچون سالهای گذشته برنامه های جدی اجرا کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرماهشهر بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ورودی های شهر از طرف هندیجان و بندر امام خمینی با نمادی از سفره های هفت سین محلی تزیین میشود که چهره زیبایی به ورودی های شهر خواهد داد.

وی ادامه داد: سرویس های بهداشتی در ورودی های شهر در حال تکمیل است نهایی میباشد و تا قبل از پایان سال جاری آماده بهره برداری میباشد.

صفری در ادامه گفت: با بهره برداری از سرویس های بهداشتی جدید شهر در ایام نوروز مسافرانی که در این شهر حضور پیدا میکنند مشکلی نخواهند داشت.

معاون خدمات شهری شهردای بندرماهشهر خاطرنشان کرد: دو پارک در سطح شهر برای استقبال و استفاده مسافران نوروزی تجهیز شده اندو کلیه سرویس های موجود در این پارک ها نوسازی یا بازسازی شده اند.

وی در خصوص پروژه خور ماهشهر بیان کرد: مرکز تفریحی خور ماهشهر در ایام نوروز سال جدید از کنار دریا تا پل طالقانی در مرکز شهر آبگیری میشود و برای اولین بار قایق هایی در سطح خور فعال و شاهد استفاده عموم مردم از اولین امکانات تفریحی خور خواهیم بود.

صفری بیان داشت: فعال سازی و زنده کردن خور ماهشهر جزو آروزهای مردم ماهشهر بود که شهرداری ماهشهر به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند و در نوروز امسال فاز اول این مرکز تفریحی افتتاح خواهد شد. در ماه ها و سالهای آینده پروژه خورماهشهر به تدریج به یک مرکز توریستی ملی تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تفریحی خورشید یا پارک دانشجوی سابق در کنار ترمینال خلیج فارس نیز از مکان های مناسب جهت حضور شهروندان و مسافران نوروزی میباشد که دارای امکانات فراوان از جمله دریاچه مصنوعی، قایق سواری، آلاچیق کنار آب، کافی شاپ، رستوران، سرویس های بهداشتی و فضای سبز زیبا و دلنشین میباشد که ماه گذشته افتتاح شده است و در وسعتی حدود ۳ هکتار آماده پذیرش عموم مردم میباشد.

صفری در ادامه اظهار کدر: ترمینال خلیج فارس که همه روزه به خصوص ایام نوروز محل تردد حجم زیادی از مسافران میباشد، تجهیز، نوسازی و بازسازی شده است و آماده ارائه خدمات با کیفیت تر از گذشته میباشد. سرویس های بهداشتی جدید نیز در این ترمینال افتتاح شده است.

وی گفت: جهت اطلاع رسانی، راهنمایی و معرفی منطقه به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور ۵ هزار بروشور و همچنین سیستم بلوتوث عمومی آماده میباشد.

معاون شهری شهرداری بندرماهشهر در پایان بیان داشت: شهرداری ماهشهر تمام توان خود را بسیج کرده است تا یک میزبان خوب از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهزاد قنواتی با خیابانها و آسفالتش چه می کنیدکه لکه ی ننگی است برای شهری که این همه پول دارد
  • البوغبیش ورودی های دیگر مهشهر چی آقای صفری زمانی که آقای فرامرزی شهردار ماهشهر بود پارک ترمینال جایی برای تفریح مردم بوده چرا الان دیگر به این پارک رسیدگی نمی شود خواهشاً پاسخ دهید میتوان دوباره با هزینه های بسار کم نور افشانی در آن منطقه دوباره یه جان دیگری به آن داد و با تبدیل وسایل بازی آهنی به پلاستیکی و بهسازی محل بازی کودکان آنجا را هم راه انداخت .
  • ناشناس جناب صفري يكبار دست شهردار بگير و پياده روهاي فاز 2 منازل سپاه و بخصوص خ بسيج را نشانش بده بيشتر شبيه شهر جنگزده است آيا مهمانان نوروزي پياده رو هاي انباشته از نخاله و زباله را نمي بينند ؟ آيا بقيه ايام سال مهمان از ساير استان ها و شهرستانها به ماهشهر نمي آيند ؟ مسئول محترم شهر متعلق به شهروندان است و خدمات شهري بايد در خدمت آرامش و آسايش شهروندان باشد بهرحال خدا شمارا ياري دهد و به مهمانان نوروزي هم خوش بگذرد و خداي ما هم كريم است.........