طرح جاده ساحلی خرمشهر به‌زودی اجرا خواهد شد

خورنا: رئیس شورای شهر خرمشهر از وجود تعامل سازنده بین شهرداری و اداره آب و فاضلاب این شهرستان خبر داد

سید جواد ادریس‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در جلسه‌ای که شامگاه گذشته پیرامون مشکلات و معضلات آب و فاضلاب خرمشهر میان شهرداری و مدیریت کل آبفای خوزستان در اداره آب و فاضلاب خرمشهر و با حضور با حضور مدیر کل آبفای استان و همچنین نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورا و شهردار خرمشهر برگزار شد مشکلات و معضلات آب و فاضلاب شهر و همکاری به منظور به ثمر رساندن پروژه های عمرانی شهر در اداره آب و فاضلاب شهرستان خرمشهر مورد بحث قرار گرفت.
وی افزود: متأسفانه مشکلات فاضلاب خرمشهر تا حدی است که مردم شهر را کلافه کرده است و مراجعات مردم به شورا، شهرداری و اداره آبفا و همچنین دفتر نماینده مردم حول همین موضوع است.
رئیس شورای شهر خرمشهر عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مسئولین پروژه های آب و فاضلاب نیز همراه بود تصمیمات خوبی اتخاذ شد و امیدواریم این همکاری نزدیک و تعامل سازنده بتواند گامی در حل مشکلات خرمشهر باشد.
ادریس پور به موضوع طرح ساحل سازی بخشی دیگری از رودخانه کارون و مشکل زمینی که متعلق به اداره آبفا و در مسیر این پروژه بود، گفت: در این جلسه در رابطه با تملک زمینی که در جوار ساحل کارون و در مسیر طرح جاده ساحلی که مختص آبفا بوده بحث و حل شد.
وی ادامه داد: قرار شد با هماهنگی کارشناس حقوقی استان و شهرداری این طرح بزرگ روز شنبه بررسی شده و استارت کار آن تا قبل از شروع سال جدید زده شود.
رئیس شورای شهر خرمشهر همچنین از جلسه ای در هفته آینده با مسئولان آبفای خوزستان خبر داد و افزود: در هفته آینده جلسه ای مشابه این جلسه با حضور نماینده مردم در مجلس و مدیران کل شهرسازی و آبفای خوزستان پیرامون فاضلاب و معابر نود هکتاری کوی فرهنگیان، زهیریه جهت حل مشکل این مناطق تشکیل شود.