کلید فرمانداری دزفول به چه کسی خواهد رسید؟!

خورنا: راز فرمانداری دزفول جالب است ، در دولت قبل قریب به ۱۸ ماه فرمانداری دزفول بدون فرماندار بود و در این مدت با سرپرست اداره می شد و هرازگاهی نیز می گفتند تا چند وقت دیگر…

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، راز فرمانداری دزفول جالب است ، در دولت قبل قریب به ۱۸ ماه فرمانداری دزفول بدون فرماندار بود و در این مدت با سرپرست اداره می شد و هرازگاهی نیز می گفتند تا چند وقت دیگر فلانی فرماندار می شود
حالا که فرماندار انتخاب شد ، حکمش ناقص بود و معاونت استانداری به وی داده نشد. با توجه به اینکه دزفول فرمانداری ویژه است .
اما در این دولت نیز با اینکه استاندار اکثر فرمانداران شهرهای خوزستان را تغییر داده است، اما باز به دزفول که رسید ، متوقف شد و بازار نام های مختلف برای صدرات فرماندار دزفول داغ شد و رایزنی های افراد صاحب نفوذ شروع شده است و امید است که استاندار با تدبیر در خصوص فرمانداری ویژه دزفول با توجه به اهمیت این شهر تصمیم گیری نماید.
اما یکی از این نام که این روزها بیشتر قوت گرفته است “مهندس حیدرعلی نورایی” می باشد . فرماندار سالهای ۷۷ و ۷۸ دزفول در دولت اصلاحات. نورایی توانست در مدتی که در دزفول بود ،بعنوان فرمانداری پرتلاش و قاطع و تابع قانون در ذهن مردم و مسئولان و فعالان سیاسی نام خود را به نیکی ثبت نماید.
نورایی در مدت مسئولیتش فرمانداری را بدور از فضای سیاسی و هیجانی آنروزها اداره کرد و در عملکردش مسائل جناحی را دخیل نکرد و به قول خودش به هیچ کس باج نداد و تابع قانون بود و خدمت به کشور و مردم را سرلوحه کار خود قرار داد. با جناح ها و گروههای سیاسی با یک روش برخورد می کرد. انصارحزب الله دزفول در آن دوران بارها با ایشان جلسات مختلفی برگزار می کرد و انتقادات و پیشنهادات خود را حضورا در جلسات سیاسی به اطلاع ایشان می رساند. نگارنده بارها شاهد حضور سرزده او به ادارات و نهادها بود و با جدیت تمام با مدیرانی که احیانا کم تلاش بودند برخورد می کرد.
حال در این دولت باز نام او جهت صدرات مجدد بر فرمانداری دزفول به میان آمده است. امید که همچون آن سالها در مدیریتش خود را وام دار جناح ها نداند.
دزفول امروز به مدیری جدای از اینکه مردمی باشد به مدیری توانمند و مقتدر نیاز دارد تا با مدیریت قوی خود و بدون وادادگی، دیگر مدیران شهری را هماهنگ و فعالتر نماید تا مشکلات مردم و شهر مرتفع گردد، برخی مدیران دچار روزمرگی شده اند.
هرچند در میان فرزندان دزفول نیز مدیران توانایی وجود دارد که اکنون در مدیریتهای کلان کشوری خدمت می کنند و می توانند این مسئولیت را قبول کنند.
حال باید ماند و دید که سرانجام کلید فرمانداری بدست چه کسی خواهد رسید.