فرماندار: آبادان از سوء‌تدبیر‌ها ضربه خورده است

خورنا: سرپرست فرماندار آبادان گفت: دلیل عقب‌افتادگی شهر آبادان، کمبود منابع نیست؛ بلکه سوء‌تدبیر مسئولان این شهر دلیل این موضوع بوده است.

عزیزالله شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص نشست با مدیر کل امور خانواده استانداری خوزستان اظهار کرد: در این نشست صمیمی و امیدوار کننده که در حضور دکتر موالی‌زاده رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار گردید، تصمیم گرفته شد در زمینه اشتغال‌زایی بیشتر در شهر آبادان، واحدهای تولیدی که به دلیل نداشتن سرمایه به حالت غیر فعال و نیمه فعال در آمدند، از محل اعتبارات منطقه آزاد اروند، تسهیلاتی دریافت کنند و واحدهای تولیدی خود را احیا سازند.

وی ادامه داد: همچنین احداث پارک بانوان نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این مورد نیز مکان‌یابی و اعتبارات لازم نیز برای احداث پارک بانوان آبادان اختصاص داده شد.

سرپرست فرماندار آبادان اضافه کرد: به یاری خدا این پارک از سال جدید کلنگ‌زنی خواهد شد و کار احداث آن آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص چیدمان مبلمان شهری و فضای سبز شهر آبادان، از همه کار‌شناسان و و صاحب‌نظران دعوت به عمل خواهیم آورد تا در زمینه بهبود وضعیت مبلمان شهری در این شهر ما را یاری کنند.

شهبازی اضافه کرد: در خصوص احیای باغات شهر آبادان و بازگشت تجارت خرما به حالت گذشته نیز اقدامات مثبتی انجام پذیرفته و به‌زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ابراز داشت: در اندیشه بازگشایی بازارچه مرزی آبادان هستیم و این مهم به زودی به وقوع خواهد پیوست.

سرپرست فرماندار آبادان عنوان کرد: به یاری خدا و با تدابیری که منطقه آزاد در خصوص تولید و تجارت در شهر آبادان اندیشیده است، انتظار روزهای پر فروغی را برای آبادان داریم و نه فقط در زمینه تجارت، بلکه در زمینه تبادل علم و تکنولوژی نیز این خطه در آینده نزدیک حرف‌های زیادی خواهد داشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه آبادان منابع فراوانی در اختیار داشته و از این حیث مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دلیل عقب ماندگی آبادان در ۲۵ سال گذشته، سوء‌تدبیر مدیران و مسئولان این شهر بوده است.