اجرای پروژه شبکه سلامت در دزفول

خورنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اجرای پروژه شبکه سلامت تا پایان برنامه پنجم توسعه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرحیم صائمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول از اجرای پروژه شبکه سلامت تا پایان برنامه پنجم توسعه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این پروژه، باید همه مکان‌های محروم به این شبکه وصل شوند.

وی اضافه کرد: از این سامانه در چرخه توسعه بهره خواهیم برد و وصل شدن به این شبکه سراسری با سرعت زیاد و به آسانی انجام گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: از نکات مثبت این پروژه نیز می‌توان اشاره داشت که بدون اینترنت می‌توان به مرکز وصل شد و این امر افتخار بسیار بزرگی است.

این مسئول در خصوص مرکز جراحی قلب باز عنوان کرد: تنها دانشگاهی هستیم که به این سرعت به این مرکز دست یافته‌ایم و کاری بسیار سخت، طولانی و تخصصی بوده که در پرتو یاری خدا، دزفول به آن دسترسی پیدا کرده است.

صائمی‌نیا ادامه داد: دانشگاه دزفول در دامنه توسعه قرار گرفته و تا رسیدن به قله فاصله زیادی دارد که البته این امر تلاش مستمر را می‌طلبد.

وی متذکر شد: ۴۳ ماه است که با حمایت دولت، همت مردم و خیرین و کمک مسئولان شهرستانی توانسته‌ایم قسمتی از عقب ماندگی درمانی را جبران کند و امروز هم شاهد آن هستیم که در پایان سال با شرایط ضعیف اقتصادی و با تکیه بر سخنان مقام عظمای رهبری که در خصوص اقتصاد مقاومتی ایراد فرموده‌اند پروژه‌هایی مطلوب را مورد بهره برداری قرار دهیم.