فرماندار بهبهان اولویت توسعه شهرستان را مشخص کرد

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: توسعه بخش اقتصادی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی برای اشتغال در این شهرستان از اولویت‌ برنامه‌های فرمانداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حسین ملک خدایی صبح امروز در جلسه مطبوعاتی که در فرمانداری بهبهان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: نکته بسیار مهمی که در اولویت کاری فرمانداری بهبهان است امنیت در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی جامعه بوده و توسعه بخش اقتصادی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی برای اشتغال است.

وی ادامه داد: آنچه که امروز ما در بهبهان شاهد آن هستیم رشد بسیار خوبی است که بعد از انقلاب به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه مدیران باید رفاه اجتماعی را برای مردم فراهم کنند، افزود: مسئولان باید ارتقای سطح علمی و اخلاقی را مد نظر قرار دهند و نوع نگرش‌ها را باید به سمت جلو توسعه دهند چرا که بهبهان از نیروهای خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال فصل مشترکی هستیم تا بتوانیم برای توسعه پایدار و برقراری امنیت با همکاری همه مجموعه‌ها به این ساختار مهم دست یابیم.

ملک‌خدایی اضافه کرد: باید تنگ نظری‌ها را کنار گذاشت و با دیدی باز به جایگاه اصلی شهرستان بهبهان رسید.

وی تاکید کرد: رسانه تبلور افکار عمومی جامعه است و هیچ قدرتی بالاتر از رسانه نیست که بتوان حقایق را هر چند علیه یک مسئول باشد بیان کرد.

فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه رسانه زبان گویای افکار عمومی است و این باعث می‌شود که مسئولان راه کج نروند، اظهار کرد: رسانه باید از مسئولان نقد کند ولی نقد منصفانه و درست، تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: ارزش مطبوعات و رسانه به آن است که انتقاد سازنده و مطلوب داشته باشند و درست بنویسند تا تاثیرگذار واقع شوند.

ملک‌خدایی خاطرنشان کرد: شهرستان بهبهان شهرستانی است که از زیرساخت‌های مناسب و علمی بسیار قوی برخوردار بوده و مطمئنا آنچه باعث توسعه پایدار و منظم این منطقه می‌شود نیروهای انسانی‌اش هستند.

فرماندار بهبهان در پایان ابراز داشت: توسعه بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های کشاورزی، ماهی، شیلات و باغات نرگس می‌تواند نقش موثری در توسعه شهرستان داشته باشد.