اختصاص مهمانسراهای ادارات شادگان به مسافران نوروزی

خورنا: معاون فرماندار شادگان از اختصاص مهمانسراهای این شهرستان به مسافران نوروزی خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به تدارک خدمات نوروزی و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و تشکیل جلسه ستاد نوروزی، اداره میراث فرهنگی نسبت به تهیه و توزیع بروشورها و نصب بنرهای تبلیغی آموزشی برای آگاه سازی مسافران اقدام خواهد کرد.

وی توضیح داد: شبکه بهداشت و درمان را نیز موظف کرده‌ایم نسبت به تامین کمک‌های اولیه با آموزش و پرورش همکاری ویژه برقرار کند.

معاون فرماندار شادگان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر نیز نسبت به تامین پتو و موکت مورد نیاز محل اسکان میهمانان نوروزی همکاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: اداراتی که دارای مهمانسرا هستند باید برای در اختیار گذاشتن آنها در مواقع ضروری به مسافران با ستاد اسکان همکاری کنند.

آلبوغبیش خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها نیز باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر اقدام و از صدور مجوز هرگونه حفاری جدید خودداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین همه بانک‌های عامل سطح شهرستان باید نسبت به برقراری کشیک و سالم نگهداشتن عابر بانک‌های سطح شهر به همراه تامین نقدینگی اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان ابراز داشت: آموزش و پرورش نیز باید با همکاری شهرداری دارخوین و هلال احمر نسبت به آماده‌سازی مدارس شهر دارخوین جهت اسکان میهمانان نوروزی اقدام کند.

وی در پایان عنوان کرد: مقرر شده است که نیروگاه اتمی دارخوین نیز نسبت به تامین غذای پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر اقدام کند.