رفع مشکل پوشش آنتن‌دهی نقاط کور هفتکل

خورنا: فرماندار هفتکل از رفع مشکل پوشش آنتن‌دهی نقاط کور این منطقه نهایتاً تا ۱۵ اسفندماه جاری خبر داد.

محسن بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای برنامه‌های نوروزی در این منطقه اظهار کرد: اکیپ بازرسی در سطح شهر برای نظارت از اماکن مختلف منظور شده و بانک‌ها برای فعال کردن مضاعف خودپردازها و موجودی نقدینگی باید اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر شهرستان نیز نسبت به نصب چادرهای اسکان مسافران نوروزی و استقرار آمبولانس در این اماکن باید اقدامی عاجل کند.

فرماندار هفتکل تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و مجمع امور صنفی نیز مغازه‌های مختلف چون نانوایی‌ها و تعمیرگاه‌ها را برای رفاه حال مسافران و میهمانان نوروزی در ایام نوروزی فعال نگه می‌دارند.

وی اظهار کرد: اداره مخابرات نیز موظف شده است که نقاطی را که دور از دسترس آنتن مخابراتی است را تا ۱۵ اسفندماه جاری تحت پوشش قرار دهد تا مشکلی از بابت برقراری ارتباط تلفنی پیش روی مسافران نوروزی قرار نگیرد.

فرماندار هفتکل در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اقدامات در نظر گرفته شده برای تعالی بخش گردشگری نوروزی در این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه در هفتکل هنوز اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مستقر نشده است و به همین خاطر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این منظور، محدود است.