فرماندار رامهرمز: کیفیت خدمات در روستاهای رامهرمز پایین است

خورنا: فرماندار رامهرمز با اشاره به مشکلات روستاهای این شهرستان گفت: دوباره کاری‌ها در روستاهای رامهرمز زیاد شده و کیفیت ارائه خدمات نیز بسیار پایین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مصطفی سمالی‌زاده صبح امروز در جلسه دهیاران شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به سیر تشکیل دهیاری‌ها در روستاها نگاهی بیندازیم، در عمران و اصطلاح اجتماعی کشورمان سیر تاریخی مطلوبی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: باید روشی را در روستاها اتخاذ کرد تا دهیاری‌ها دوام و قوام داشته باشد و بتوان آنها را تقویت کرد.

فرماندار رامهرمز با بیان اینکه باید با تشکیل کارگروه و برنامه‌ریزی‌های لازم نقش دهیاری‌ها را در روستاها تقویت کرد افزود: پیشنهاد می‌شود در روستاها یک سری NGOهایی را تشکیل داد تا در کنار شوراها و دهیاری‌ها در امر آبادانی و خدمات‌رسانی به روستاها وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: اگر مشارکت مردم در همه امور روستاها نباشد، دهیاری‌ها به تنهایی نمی‌توانند خدمات روستایی را به نحو احسن انجام دهند و عمران و آبادانی در روستاها همیشه با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات روستاهای این شهرستان گفت: دوباره کاری‌ها در روستاها زیاد شده و کیفیت ارائه خدمات نیز بسیار پایین است و برخی از پیمانکاران آنطور که باید به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و پروژه‌ها بدون کیفیت ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این جلسه که برخی از مسئولان شهرستانی، بخشداران و دهیاران روستاها حضور داشتند، دهیاران مسائل و مشکلات روستاهای خود را مطرح کردند.