ایجاد کمپین نوروزی در رامهرمز

 خورنا: شهردار رامهرمز از ایجاد کمپین نوروزی برای استقبال از مسافران و میهمانان در این شهر خبر داد.

سیدعبدالحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: ستاد استقبال از مسافران نوروزی با تعیین وظایف همه دستگاه‌های سطح شهر تشکیل شد و سعی خواهیم کرد حداکثر خدمات را به مهمانان نوروزی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد کمپین نوروزی را در دستور کار داریم که با تامین امکانات رفاهی در پارک‌های کوهستان و سیلو و برپایی چادر به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: پاکسازی و نظافت عمومی شهر، تعطیلی حفاری‌های سطح شهر، نظافت ورودی‌ها، رنگ آمیزی جداول، نصب بنرهای خوش آمدگویی، لایروبی جداول شهر و هرس درختان و چمن‌ها از عمده فعالیت‌های شهرداری در این ایام است.

وی افزود: شهرداری این شهر در تدارک ایجاد سفره بزرگ هفت‌سین، نمایش لباس‌های بومی و محلی در ورودی‌های شهر و تهیه بروشور تاریخچه رامهرمز با همکاری سایر ادارات شهرستان است.

حسینی ابراز داشت: شهرداری رامهرمز با تلاش پرسنل سختکوش خود نهایت تلاشش بر این است که شرایطی در سطح شهر فراهم آید تا میهمانان و مسافران نوروزی و شهروندان این شهر بتوانند با آرامش به استقبال نوروز و بهار بروند.

شهردار رامهرمز در پایان ضمن درخواست از مردم جهت همکاری با شهرداری از آنان تقاضا کرد در پاکیزگی و نظافت عمومی شهر نهایت تلاش و کوشش خود را به عمل آورند تا در برابر مسافران نوروزی سربلند باشیم.