سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌های خوزستان فاش شد!

خورنا: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: در سه ماه اخیر سرقت از بانک‌ها و طلافروشی‌ها کاهش صددرصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد صالحی در نشست خبری فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان که ظهر امروز برگزار شده، اظهار داشت: در طول سه ماه اخیر ۱۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط حادثه‌خیز استان را داشتیم که می‌توانستیم اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در طرح ارتقای امنیت عمومی در کل استان برگزار کردیم، توانستیم نیروهای نهادهای مردمی و ادارات را در راستای کنترل امنیت استفاده کنیم و از آنها بهره ببریم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در بخش سرقت‌ها شاهد افزایش کشفیات ۷۴ درصدی بودیم همچنین در بخش قتل شاهد کاهش ۱۹ درصدی آمار بودیم که ۹۶ درصد از آنها منجر به شناسایی قاتل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در مبارزه با مواد مخدر در سه ماه اخیر توانستیم ۶۹۰ کیلوم انواع مواد را کشف کنیم و در این خصوص ۱۲ باند را شناسایی و نابود کنیم.

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه پلیس راهور و راه شاهد کاهش ۲۶ درصدی آمار به نسبت قبل گفت: این کاهش نشان‌دهنده عملکرد خوب همکاران من در سایر بخش‌ها است که امیدوارم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی در پایان اذعان داشت: در ایام منتهی به عید به دلیل آنکه بیشتر رفت و آمد مردم به مراکز خرید و بانک‌ها است، نیروهای خود را در این مراکز متمرکز کرده‌ایم تا بتوانند مراقب اوضاع باشند.