درخواست جوانان اهوازی برای نامگذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این شهر

خورنا: جوانان اهوازی خواستار نامگذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این کلانشهر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در حمایت از انقلاب اسلامی مردم بحرین، جوانان اهوازی خواستار نامگذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این کلانشهر شدند.

این جوانان از مسئولان کلانشهر اهواز می‌خواهند تا علاوه بر کمک‌های معنوی به ملت بحرین، میدانی در اهواز را به نام «میدان لؤلؤ» نامگذاری کنند تا ملت بحرین بدانند همیشه در کنار آن‌ها هستیم.

محمد حمادی مدیرعامل موسسه فرهنگی جوانان فردای موعود اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جوانان اهوازی به منظور درخواست از مسئولان کلانشهر اهواز برای نامگذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این کلانشهر نامه‌ای را تنظیم کرده‌اند.

وی افزود: رونوشت این نامه به حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر اهواز ارسال شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی جوانان فردای موعود اهواز اضافه کرد: همچنین رونوشت نامه درخواست جوانان اهوازی برای نام گذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این کلانشهر، به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز فرستاده شد.

حمادی بیان کرد: همچنین این نامه برای مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در نامه جوانان اهوازی برای نام گذاری میدانی به نام «میدان لؤلؤ» در این کلانشهر آمده است: بی‌شک موج بیداری اسلامی که تمام منطقه را فراگرفته، خواب مستکبران عالم را آشفته و لرزه بر تن دست نشانده‌های مستبد منطقه انداخته، نتیجه انقلاب حیات بخش حضرت روح ا… و ملت بزرگ ایران است، انقلابی که تا استقرار پرچم توحید بر تمام قله‌های جهان بادست با کفایت انسان کامل و ولی بزرگ خدا حضرت ولی عصر (عج) ادامه دارد.

این نامه می‌افزاید: اینک آزمون و برگی دیگر از انقلاب اسلامی پیش روی ماست، امروز کربلا بحرین خواهد بود و چشم مظلومان عالم به شیعه خانه امام زمان (عج) و کشور حضرت روح ا… است.

در پایان این نامه آمده است: پیشنهاد می‌شود در راستای همبستگی با مردم مظلوم بحرین، یکی از میادین شهرستان اهواز به نام «میدان لؤلؤ»، نماد انقلاب مردم بحرین نام گذاری شود.