آغاز به‌کار نخستین اتوبوس – آمبولانس نوروزی در اندیمشک

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، نخستین اتوبوس – آمبولانس شهرستان آغاز به کار کرد.

احمد مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، نخستین اتوبوس آمبولانس شهرستان آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این اتوبوس آمبولانس دارای ۱۲ تخت بوده و ارزش تجهیزات نصب شده بر روی آن بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: اندیمشک چهارمین شهر استان بوده که این اتوبوس به آن واگذار شده و این امر مطمئناً با همت مسئولان شهرستان و خوزستانی محقق شده است.

این مسئول ادامه داد: امکانات نصب شده در این وسیله مناسب هستند و در مواقع ضروری می‌توان در آن عمل جراحی نیز انجام داد که این امر به بحث درمان به موقع مصدومان کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: قرار داشتن این شهرستان در ورودی استان و حجم بالای تردد وسایل نقلیه و حادثه‌خیز بودن از دلایل قرار گرفتن این وسیله در اندیمشک است.

وی ابراز داشت: تنها بیمارستان این شهرستان دارای ۱۲۴ تخت است که ما توانسته‌ایم این تخت‌ها را به ۱۴۵ تخت برسانیم و این روند برای خدمت رسانی به مردم بسیار موثر خواهد بود.

مجیدی خاطرنشان کرد: برنامه داریم که در سال آینده این تخت ها را به ۲۱۰ تخت افزایش دهیم ضمن اینکه تجهیزات و امکانات این بیمارستان نیز نیاز به توسعه و تجهیز دارد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد نوروز ۹۳ تعطیلاتی بی‌خطر برای همه مسافران و شهروندان باشد و خدمات تدارک دیده شده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز مورد رضایت عموم مردم قرار گیرد.