انتقاد امام جمعه هفتکل از کمبود امکانات درمانی

خورنا: امام جمعه هفتکل از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط اظهار داشت: از نبود نیروی لازم در بخش بهداشت درمان هفتکل انتقاد داریم.

وی افزود: این نخستین بار نیست که درباره کمبود امکانات درمانی در نماز جمعه شهرستان هفتکل صحبت می‌کنم و نکاتی را گوشزد می‌کنم.

امام جمعه هفتکل تصریح کرد: بار‌ها نکاتی را درباره کمبود امکانات درمانی در این شهرستان را به مسئولان مختلف از جمله رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری و استانی تذکر داده‌ایم ولی بی‌نتیجه بود.

وی با انتقاد از نبود پرستار زن و مرد به صورت همزمان در مراکز بهداشتی درمانی هفتکل تصریح کرد: این موضوع سبب رواج بی‌حیایی در جامعه خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هفتکل متذکر شد: این نکته را به طور جدی بیان می‌کنم و از مسئولان می‌خواهم موضوع هر چه سریع این مشکل را پیگیری و حل کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما انقلاب کردند تا احکام دین مبین اسلام در جامعه ما اجرا و احیا شود و دیگر شاهد بی‌عفتی و بی‌حیایی‌ها نباشند ولی برخی جا‌ها کارهایی خلاف آن انجام می‌شود.

خلیلی پیربلوط بیان کرد: در پاسخ به انتقاداتی که صورت می‌گیرد می‌گویند که مجوزی برای استخدام نیروی جدید برای مرکز درمان بستر هفتکل داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: آیا استخدام کردن چند نفر و دادن حقوق آن‌ها، ارزش آن را ندارد که این همه بی‌حیایی در مراکز بهداشتی درمانی ما صورت نگیرد.

امام جمعه هفتکل گفت: از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌خواهم برای استخدام چند پرستار مرد برای مرکز درمان بستر اقدام فوری انجام دهد.

وی در پایان اذعان داشت: پرستاران زن در مرکز درمان بستر هفتکل از انجام تزریقات مرد‌ها به شدت گلایه‌مند هستند آیا واقعا این کار‌ها درست است؟