پارک خطی کنار کانال مینوشهر تا پایان سال افتتاح خواهد شد

خورنا: رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: با توجه به زمان نزدیکی به استقبال از میهمانان نوروزی پارک خطی کنار کانال مینوشهر تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

امید اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: به منظور ایجاد بسترهای تفریحی جدید برای گردشگران و مهمانان نوروزی که از سراسر کشور به مینوشهر خواهند آمد پروژه احداث پارک خطی در کنار کانال آب مینوشهر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: جزیره سیاحتی مینو (مینوشهر) از زیباترین جزایر جنوب غرب ایران است که همه ساله در ایام نوروز به دلیل آب و هوای خنک و زیبایی اکوسیستمی که در آن وجود دارد شاهد حضور خیل عظیمی از ایرانیان سراسر کشور و خارج کشور نیز در آن است.

 رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: در این بین شورای شهر و شهرداری مینوشهر جهت تنوع بیشتر در این جزیره زیبا اقدام به آماده کردن طرحی کرده است که در آن ایجاد یک پارک خطی که از کنار کانال آب در مینوشهر و از بین نخلستانهای زیبای این شهر عبور می کند، است.

اسکندری عنوان کرد: این پارک زیبای خطی که در مسیر این کانال احداث خواهد شد همراه با نصب آلاچیق هایی همراه خواهد بود تا مهمانان عزیز نوروزی لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده در این مکان زیبا سپری کرده و خاطرات خوشی از این جزیره زیبا به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبیعت بکر و نخلهای بی شمار این جزیره اکوسیستم مناسبی برای زیست پرندگان مهاجر وهمچنین نیزارهای انبوه و رازآلود آن پناهگاه حیوانات وحشی از جمله گراز است.