جشنواره ˈریحانهˈ در دانشگاه رامین خوزستان برگزار می شود

خورنا: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رامین خوزستان گفت:جشنواره عفاف و حجاب ˈریحانهˈ به مدت سه روز از ۱۲ تا ۱۵ اسفند در دانشگاه رامین برگزار می شود .

دکتر محمدتقی بیگی نصیری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هدف اصلی از برگزاری جشنواره عفاف و حجابˈریحانهˈ این است که حجاب به عنوان یک رکن اساسی در جامعه به جوانان معرفی شود.

وی با اشاره به این که جشنواره :ریحانهˈدر دو بخش نمایشگاه و همایش برگزار می شود افزود: در بخش نمایشگاهی این جشنواره که به مدت سه روز در محل دانشگاه رامین برگزار می شود غرفه های فرهنگی با رویکرد حجاب و عفاف برای ارایه الزامات حجاب مانند چادر و سایر محصولات برپا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رامین افزود: همچنین در بخش همایش این جشنواره نیز برنامه هایی با موضوعیت نقد رسانه های غربی ،آموزش در حوزه خانواده ها،اعتیاد برگزار می شود.

بیگی نصیری افزود: همچنین هماهنگی های لازم برای اکران فیلمˈچˈ در خصوص زندگی شهید مصطفی چمران انجام شده تا در روز افتتاحیه این همایش این فیلم برای دانشجویان نمایش داده شود.

وی بیان کرد: همچنین در قالب برنامه های این جشنواره جلسات مشاوره ای فردی و گروهی برای دانشجویان برگزار می شود و کارگاه هایی نیز به صورت بحث آزاد در ارتباط با مسئله ازدواج و طلاق دانشجویی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه رامین افزود : در مدت برگزاری این جشنواره در دانشگاه رامین، بازدید برای دانشجویان آزاد است.