اجرای پروژه جابجایی خط لوله آبرسانی شهر اندیمشک

خورنا : به دلیل اجرای پروژه احداث تقاطع سه طبقه غیر همسطح در میدان بسیج اندیمشک و تعارض این طرح با لوله ۶۰۰ میلی‌متری آب‌رسانی در میدان بسیج ، با همت اداره آبفای اندیمشک این خط لوله به طول ۶۰۰ متر در حال جابجایی می باشد.

مدیر آبفای اندیمشک با اعلام این خبر گفت: به دلیل تلاقی خط لوله ۶۰۰ میلی متری GRP آبرسانی شهر اندیمشک با احداث تقاطع سه طبقه غیرهمسطح واقع در میدان بسیج ، با تلاش شبانه روزی پرسنل اداره آبفا این خط را با ۶۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۳۰ فشار قوی تغییر مسیر داده اند تا عملیات خاکبرداری جهت ادامه پروژه غیرهمسطح صورت گیرد.

موسی سواحلی اضافه کرد: این پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در حال اجرا می باشد و ظرف چند روز آینده به اتمام میرسد.

مدیر آبفای اندیمشک در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای پروژه فاضلاب شهری در اندیمشک اشاره کرد و افزود: این پروژه که اعتبار آن از محل فروش اوراق مشارکت در اندیمشک در حال اجرا می باشد، تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال حاضر این پروژه به جهت نزدیک شدن به پایان سال و رفاه حال مردم در ایام نوروز تعطیل شده است و انشاءا… بعد از اتمام تعطیلات نوروزی کار اجرای آن ادامه خواهد یافت.

گفتنی است مهندس موسی سواحلی دارای مدرک کارشناس مهندسی عمران و کارشناسی ارشد رشته آب و فاضلاب از دانشگاه علوم و تحقیقات می باشد.

وی دارای بیش از ۱۲ سال سابقه کار در شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که ۱۰ سال را به عنوان مدیر در شهرهای الوان و شوش ، صادقانه و دلسوزانه به مردم خدمت رسانی نموده است و بیش از یکسال است که مدیریت امور آب و فاضلاب اندیمشک را برعهده دارد و طی این مدت خدمات ارزنده و قابل توجهی به شهروندان اندیمشک ارائه نموده است.

انتهای خبر : محمد امین جشمیدی