تجلیل از برترین های ورزش دوگانه کشور در اندیمشک

خورنا : در این آیین رییس فدراسیون ورزش های سه گانه کشور گفت:امروز شیرزنان و شیردختران ایران اسلامی در مسابقات دوگانه نشان دادند که می توانند جایگاه های ورزشی ارزشمندی برای خود داشته باشند.

محمدعلی صبور افزود:دختران ورزشکار ما همواره با حفظ ارزش های اسلامی و اخلاقی توانسته اند در میادین بین الملی نیز خوش بدرخشند که این امر از افتخارات نظام ما محسوب می شود.

وی افزود:بانوان ورزشکار با اخلاق ما در واقع مایه مباهات و عزت ما هستند و باید زمینه را برای کسب عناوین قهرمانی آنها فراهم نماییم.

صبور با قدردانی از فرماندار و مسوولان اندیمشک در برگزاری این دوره از مسابقات ابراز امیدواری کرد در سالهای آتی نیز مسابقات با کیفیت بیش از پیش در سطح اندیمشک برگزار شود.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک هم با اشاره به جایگاه این شهرستان گفت:اندیمشک سرزمین لاله های سرخ و شهیدان گلگون کفنی است که در قهرمان پروری حرفی برای گفتن دارد ضمن اینکه اندیمشک در رشته های مختلف ورزشی از شهرهای مطرح کشور است که قهرمانان زیادی را تربیت کرده است.

وی با قدردانی از حضور ورزشکاران دوگانه کشور افزود: اندیمشک مفتخر است که میزبان بیش از ۷۲ ورزشکار از حدود ۱۳ استان کشور بود.

در این آیین از بانوان ورزشکار برتر این دوره از مسابقات با لوح تقدیر، هدیه و جام نمادین تجلیل شد.

در رده بزرگسالان زهرا محمدی از زنجان،شکوه طیاره خواجوی از اصفهان،فاطمه میر شکاری از فارس نفرات اول تا سوم شده و در بخش تیمی نیز به ترتیب زنجان،فارس و اصفهان اول تا سوم شدند.

در این دوره از مسابقات دو گانه بانوان در رده امید مژگان ماویانی از فارس،زهرا بهرامیان از فارس و سحر عزیزی از زنجان اول تا سوم شده و در بخش تیمی استان های فارس،زنجان و قم عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان سعیده باباپور از آذربایجان شرقی،بیتا شکاری از گلستان و ملیحه قاسمی از گلستان اول تا سوم و در بخش تیمی استان های گلستان،اصفهان و فارس عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

در رده نوجوانان نیز ساجده موگویی از اصفهان،زهرا ملکی از اردبیل و مهناز قرنجیک از گلستان اول تا سوم شده و در بخش تیمی نیز استان های گلستان ،اردبیل و فارس عنوان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مراسم همچنین از ورزشکاران برتر مسابقه قرآنی که شب گذشته با حضور شرکت کنندگان مسابقات دوگانه برگزار شده بود تجلیل شد.

انتهای خبر : محمدامین جشمیدی