برگزاری اقدامات مربوط به مانور بهداشت عمومی در حمیدیه

خورنا: سرپرست فرمانداری حمیدیه از برگزاری اقدامات مربوط به مانور بهداشت عمومی در گوشه و کنار این شهرستان خبر داد.

جواد دغلاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه از برگزاری اقدامات مربوط به مانور بهداشت عمومی در گوشه و کنار این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سراسر استان و به دستور استاندار خوزستان این مانور در شهرستان برگزار شده است و زنگ بهداشت نیز نواخته شد.

وی اضافه کرد: همه مناطق شهری و روستایی نیز در این ارتباط ملزم به فعالیت برای پاکسازی و زیباسازی شده‌اند و این روند تا نهم اسفندماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری حمیدیه تصریح کرد: در سوم اسفندماه و مانوری در این روز برگزار شد نیز ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی به صورت نمادین اقداماتی را برای بهداشت عمومی در سطح شهرستان انجام دادند که در این زمینه تعامل مطلوب مردم جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: شهرداری نیز بنا بر وظیفه ذاتی خود، در این خصوص اقدامات پررنگ‌تری بر عهده دارد و برای زیباسازی منظر شهری همواره در تلاش است.

دغلاوی گفت: ظرف یک هفته برگزاری این مانور، دستگاه‌های مختلف اجرایی و ادارات باید همکاری بیشتری را برقرار کنند تا بهداشت عمومی در روزهای پایانی سال و با توجه به ورود مسافران نوروزی به این شهر هر چه مضاعف برقرار شود.

وی در پایان از شهرداری خواست برای تعالی امنیت بهداشت شهر حمیدیه، نیروهای بیشتری را به کار گیرد و همکاری بهتری داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *