سهم ۵۰ درصدی درآمد زایی استان خوزستان در بودجه سال آینده کشور

خورنا: رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: در بودجه سال ۹۳ سهم درآمدزایی استان خوزستان ۵۰ درصد است که این مسئله برای استان خوزستان بسیار مهم است.

ˈسید جواد سعدون زادهˈ در آخرین جلسه شورای اداری استان که عصر چهارشنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به اینکه خوزستان موتور محرک اقتصاد کشور است بیان کرد: استعفای دسته جمعی نمایندگان استان خوزستان از مجلس شورای اسلامی موجب ترمیم اعتبارات استان خوزستان شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معطم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: این بیانات مقام معظم رهبری یک فرصت طلایی است و خوزستان می تواند کلید طلایی این اقتصاد مقاومتی باشد.

سعدون زاده گفت: استان خوزستان با داشتن صنایعی مانند نفت، گاز،پتروشیمی و کشاورزی می تواند به عنوان مرکز شکل گیری اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اعلام برخی آمارها در استان خوزستان گفت: برخی از آمار هایی که در خصوص رتبه های علمی ،سلامت ،طلاق ومهاجرت ارایه می شود بسیار نگران کننده است و با تمام مواهبی که دراستان خوزستان وجود دارد همخوانی ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شواری اسلامی افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی یک فرصت است که مردم استان خوزستان منتظر هستند مسوولان استان از این فرصت در راستای پیشرفت خوزستان استفاده کنند.

وی در پایان با انتقاد از سیاست های بانک کشاورزی در استان خوزستان گفت: در سال جاری بانک کشاورزی در آبادان تنها به چهار نفر تسهیلات ارایه داده است .