درآمدهای شهرداری اندیمشک با هزینه‌های جاری همخوانی ندارد

خورنا: نشست مشترک سرپرست فرمانداری اندیمشک با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.
نشست مشترک سرپرست فرمانداری اندیمشک با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.
سرپرست فرمانداری اندیمشک در این نشست با تاکید بر اینکه اجرای طرح‌های زودبازده در اولویت برنامه‌های فرمانداری در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و اشتغال این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: در این خصوص راه‌اندازی کارخانه‌ها و انجام پروژه‌های درآمدزا باید در دستور کار شهرداری و شوراها قرار گیرد.

حمیدرضا گودرزی تصریح کرد: متاسفانه در شهرداری‌ها، درآمدها با هزینه‌ها همخوانی ندارد که این امر موجب کندی خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان شده است.
وی همچنین عنوان کرد: عدم تطابق درآمدها با هزینه‌های شهرداری موجب آسیب جدی به بدنه شهرداری‌ها شده است که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.
سرپرست فرمانداری اندیمشک ادامه داد: درآمدزایی پایدار از جمله برنامه‌هایی است که در صورت انجام آن از سوی شهرداری‌ها می‌توان به بسیاری از مشکلات این دستگاه که به منظور پیشبرد اقدامات عمرانی عمل می‌کند پایان بخشید.
وی اضافه کرد: شهرستان اندیمشک پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد و مسئولان باید این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را به درستی بازگو کنند و زمینه را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم آورند.
گودرزی ابراز داشت: هدف مشترک همه ما خدمت به مردم است و این امر در سایه همدلی و پرهیز از اختلاف و وارد شدن به مسائل حاشیه‌ای به وجود خواهد آمد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های زودبازده در اولویت برنامه‌های فرمانداری در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و اشتغال این شهرستان قرار دارد.