فرماندار شهرستان هندیجان از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد

خورنا: فرماندار شهرستان هندیجان از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

احمد جعفری نسب سرپرست فرمانداری شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت : شهرستان هندیجان با ۹۵ کیلومتر سواحل آبی و بنادر تجاری و صیادی سجافی و بحرکان و جاذبه های گردشگری ،توریستی و زیارتی همه ساله پذیرای مسافران و مهمان عزیز نوروزی می باشد.JafariNesab2

جعفری نسب سواحل رودخانه زهره ،اسکله بحرکان و همچنین اماکن مذهبی امام زاده عبدالله و امامزاده میرنعمان را تنها بخشی از جاذبه های گردشگری این شهرستان دانست.

وی همچنین در خصوص اسکان مهمانان نوروزی اضافه نمود که ۲۴ آموزشگاه توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هندیجان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد که دو آموزشگاه نیز برای زائرین کاروان های راهیان نور در نظر گرفته شده است همچنین یک آموزشگاه برای جانبازان و خانواده های ایثارگران مهیا گردیده است تا محیط و فضای کاملا مناسبی برای این عزیزان ایجاد گردد.

فرماندار شهرستان هندیجان در ادامه افزود : امیدواریم بتوانیم امسال نیز همانند سال های گذشته در ایام نوروز میزبان خوبی برای هموطنان عزیزی که به این شهرستان سفر می کنند باشیم و مهمانان عزیز این شهر را با خاطره ای خوش ترک نمایند.

لازم به ذکر است شهرستان هندیجان در جنوب استان خوزستان و با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰۰ نفر قرار دارد که قرار گیری آن در کنار سواحل خلیج فارس جاذبه های گردشگری خاصی را برای این شهرستان ایجاد نموده است.

انتهای خبر/ وهاب شیرعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *