اجرای فرش گل در ساحل شرقی رود کارون اهواز

خورنا: شهردار اهواز از اجرای فرش گل در ساحل شرقی رود کارون خبر داد.

سید خلف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه طراحی پارک‌ها باید یک مدیریت واحد و منسجم داشته باشد اظهار کرد: تنوع در احداث پارک‌ها باید رعایت شود و نباید طراحی تمام پارک‌های شهر شبیه هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های بزرگ در شهرداری اهواز، شهرداری آمادگی همکاری با سرمایه گذاران را در خصوص اجرای طرح‌های هدفمند و بزرگ را دارد و با برون سپاری طراحی احداث پارک‌ها و فضاهای سبز، ضمن برطرف شدن یکنواختی طرح‌ها، از ایده‌های نو در این خصوص بهتر می‌توان بهره برد.

شهردار اهواز همچنین از اجرای نظامنامه نحوه چگونگی طراحی پارک‌ها در سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز خبر داد و گفت: هدف از اجرای این نظامنامه تعریف درآمد پارک‌ها، طراحی‌ها، شرح نیازها و پیشنهادها در خصوص احداث و نگهداری پارک‌ها بعد از احداث و تحویل است.

وی با اشاره به فرسوده شدن تنها شهربازی کلانشهر اهواز و قدیمی شدن وسایل این پارک افزود: شهربازی اهواز با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک اجرا خواهد شد و فعلا دو نقطه جهت محل جدید آن در نظر گرفته شده که طراحی‌ها و بررسی‌های کارشناسی آن در حال انجام است.

موسوی در پایان گفت: برآنیم تا جلوه‌های بصری و چشم نواز شهر را افزایش دهیم و اهواز را به یکی از زیباترین کلانشهرهای کشور از لحاظ جاذبه‌های بصری تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرش گل یاد شده به شکل نخل و در ساحل شرقی کارون قرار دارد که توسط مهندسان و کارشناسان طراح منطقه ۷ شهرداری اهواز به طول یک‌هزار مترمربع بوده و در طراحی آن از گل‌های فصلی با رنگهای متنوع استفاده شده است.

شهردار اهواز پیش از ظهر به همراه جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی این شهر در ساحل شرقی کارون حضور یافته و از پروژه طرح فرش گل بازدید به‌عمل آورد.