مردم هندیجان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می‌برند

خورنا: عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مردم این شهرستان همچنان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک در هندیجان رنج می‌برند.

ناصر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همچنان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک در هندیجان رنج می‌برند اظهار کرد: برای ثبت امور مربوط به این اداره که شهرستان هندیجان فاقد آن است باید مسیری دو ساعته تا ماهشهر را پیمود و به امور مربوطه به آن رسیدگی کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر دوری مسیر، خطرات راه و جاده‌ای نیز شهروندان را تهدید می‌کند و چه بسا تاکنون تصادفات زیادی در همین ارتباط رخ داده است که برخی منجر به از دست دادن عزیزان و برخی دیگر ختم به خیر شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: این موضوع، سال‌هاست هندیجانی‌ها را رنج می‌دهد و تاکنون از سوی استان راهکاری برای رفع آن و استقرار اداره ثبت و اسناد در این منطقه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بسیاری از ادارات و ارگان‌های هندیجان وابسته به ماهشهر هستند و با وجود همه پتانسیل‌های این شهرستان همچنان باید از بسیاری از امکانات بدیهی و اولیه محروم بود.

حکیمی همچنین عنوان کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از بنادر بزرگ سجافی و بحرکان همچنان در محرومیت دست و پا می‌زند و مردم صبورش نیز تنها انتظار گوشه چشمی از مسئولان دارند که فکر نمی‌کنم این حق بسیار زیاد و ناخواسته‌ای باشد.

وی در پایان گفت: جمعیت ۴۰ هزار نفری هندیجان بیش از پیش خواستار توجه مسئولان استانی و ملی به این شهرستان در جهت رفع مشکلات ریز و درشت آن است.