توزیع ۱۱ هزار اصله نهال رایگان در آبادان

خورنا: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آبادان از توزیع بیش از ۱۱ هزار اصله نهال رایگان در چهار نقطه شهر به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

امیر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد:‌ با هدف افزایش سرانه و احیای فضای سبز بیش از ۱۱ هزار اصله نهال برای توزیع بین شهروندان در نظر گرفته شده است که در روز ۱۵ اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری در نقاط مختلف شهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به محله‌های مورد نظر برای توزیع این نهال‌ها تصریح کرد: این مناطق شامل ساختمان مرکزی سازمان پارک‌ها، بلوار دهداری جنب اداره تربیت بدنی، بوستان باغ بهشت ابتدای ۴۰ متری ذوالفقاری و پارک شقایق جنب زیارتگاه سیدعباس هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آبادان، نهال‌های قابل توزیع در روز درختکاری را نهال کنوکارپوس، ختمی چینی، شاه پسند و نهال کاغذی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در هفته منابع طبیعی همچنین برنامه غرس نهال توسط فضای سبز منطقه یک در پارک تازه احداث دوم مهر و در منطقه دو حاشیه بلوار هفت تیر از ایستگاه هشت تا دادگستری و در منطقه سه ابتدای بلوار سالیا انجام خواهد شد.

حکیمی خاطرنشان کرد: شهروندان با حضور در مناطق اعلام شده، می‌توانند با دریافت نهال علاوه بر زیبایی محل زندگی خود، در امور شهر نیز با شهرداری مشارکت داشته باشند.

وی از شهروندان خواست در حفظ، کاشت و نگهداری نهال‌ها تلاش کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *