انتقاد شدید حبیب آقاجری از بلاتکلیفی مسکن مهر/ مردم به امید صاحبخانه شدن تمام داراییشان را داده اند

خورنا: نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان اظهار داشت:مردم زیادی از شهرستان های ماهشهر،یندر امام،امیدیه و هندیجان در مراجعات خود ابراز نگرانی می کنند که ما به امید صاحب خانه شدن تمام دارایی های خود را به عنوان آورده دادیم اما الان مدتهاست بلاتکلیف مانده ایم.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس  شورای اسلامی در خصوص وضعیت مسکن مهر در حوزه انتخابیه اش  اظهار داشت: روز شنبه جلسه ای با مدیرکل تعاونی استان در رابطه با تعاونی ها به خصوص تعاونی مسکن مهر داشتم و در مجلس هم به خاطر بلاتکلیفی در این زمینه تذکر دادم.

وی تصریح کرد:در حوزه انتخابیه بنده بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن مهر مدت ها است که بلاتکلیف مانده اند.

حبیب آقاجری ادامه داد: مردم زیادی از شهرستان های ماهشهر،یندر امام،امیدیه و هندیجان در مراجعات خود ابراز نگرانی می کنند که ما به امید صاحب خانه شدن تمام دارایی های خود را به عنوان آورده دادیم اما الان مدتهاست بلاتکلیف مانده ایم.

وی تاکید کرد:نباید فراموش کنیم ککسانی که عمدتا در این پروژه شرکت کردند از اقشار ضعیف جامعه هستند

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس  شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات در چهار شهر حوزه انتخابیه بنده متفاوت است مثلا در شهر هندیجان و بندر امام حتی در زیر ساخت ها هم کاری نشده است ولی در ماشهر و امیدیه وضعیت کمی بهتر است

وی خاطر نشان ساخت:تسهیلات بانکی و زیر ساخت ها از مشکلات جدی پروژه مسکن مهر در این شهرستان ها می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد رضا من نمیردونم بعضی از نماینده ها مثل ایشان گویا بعد از انتخابات ریاست جمهوری تخم کفتر استفاده کردن که اینگونه نطقشون وا شده.نماینده عزیز شما چرا حالا یادت افتاده به نواقص مسکن مهر؟؟؟؟؟
  • ماهشهر حبیب ...هست دیگه ایشان حالا یادشون اومده یه چیزی بگه ایشون در محلس خواب هست
  • سربندر هی هر چند مدتی میاد یه چیزی میگه میره واسه خودش واقعا متاسفم کاش دستم میشکست رای نمیدادم بهتون چکار کردید واسه سربندر چه کلی زدید به سرتون به امید تمام شدن نمایندگیتون ثانیه شماری میکنم
  • اميد دوستان اگرمیخواهیدازتخلفات واختلاس بیت المال درمسکن مهرسردربیاریدسری به اداره کارسربندروکارمندمربوطه بزنیدببینیدچه خیانتهایی درمسکن مهرسربندراتفاق افتاده وهیچ مسئولی پیگیری نمیکندخدامیدونه چرا؟ایاهمدست هستندیاغیره؟