جریان شبهه افکنی در خوزستان فعال است

خورنا: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: در این استان جریان شبهه افکنی فعال است و در برخی اعتقادات شیعیان شبه افکنی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور پیش از ظهر امروز در همایش کمیته های اجرایی سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان افزود: فرآیند خدمات در کشور ضعیف است و در برخی از روستاها به دلیل اینکه غسالخانه وجود ندارد مردم میت خود را در چشمه ها می شویند و حتی در برخی مناطق آب شرب با آب فاضلاب مشترک است.

وی تصریح کرد: در زمینه محرومیت زدایی نیز ۱۹ عرصه مانند: مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، غسالخانه و سایر را درخواست داشتیم که مسئولان کشوری، دانش آموزان و دانشجویان برای اجرای هرچه بهتر محرومیت زدایی به ما کمک می کنند، همچنین در بعضی از نقاط نیز مدارس واقعاً فرسوده و خراب است که در سال ۱۳۹۳ در جهت ساخت مدرسه در مناطق محروم وارد خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: بسیج یک فرهنگ و جایگاه است که می تواند پایه و اساس فرهنگی باشد که جامعه ایران اسلامی به آن مباهات کند. بهترین نیروها بسیجی است و ما باید تفکر بسیجی را ترویج کنیم.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: در سال ۹۲ به رغم اعتبارات کم که داشتیم اردوهای راهیان نور را با کیفیت خوبی برگزار کردیم و دانش آموزان در اظهارت خود در رابطه با تأثیر برگزاری این اردوها اعلام رضایت کردند. در این مدت همچنین یادواره های شهدا و اردوهای مناطق محروم نیز برگزار شد. در سال ۹۳ نیز عمده ترین برنامه های ما به طرح حلقه های صالحین متمرکز است که اجرای این طرح را چند سال است شروع کرده ایم که در این طرح یک مربی، یک سرگروه و چند نفر نیز به عنوان حلقه صالحین هستند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای بسیج دانش آموزی باید مکانهایی با شان بالایی باشند، گفت: در استان خوزستان جریان شبهه افکنی وجود دارد و گروه هایی به نام یمانی، دراویش، وهابی، زرتشتی و غیره از طریق های مختلفی مانند اینترنت، ماهواره و سایر روشها در مباحث شیعه شبهه افکنی می کنند.

حجت الاسلام محسن حیدری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: جمعیت کشور چین در حال حاضر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر است و با این حال مسئولان این کشور می گویند نباید جمعیت را کنترل می کردیم.

وی افزود: نظام برای جمعیت ۲۰ سال آینده نگران است پس تمامی افراد باید به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.

آیت الله حیدری در پایان گفت: افراد جامعه ایران باید از لحاظ فرهنگی و علمی با بیگانگان مقابله کنند و دانش آموزان برای این مقابله علمی و فرهنگی بسیار مستعد هستند ضمن اینکه بسیج دانش آموزی نیز برای ایجاد بسترهای مناسب این مقابله بسیار مناسب و غنی است.