آماده‌سازی ۱۴ آموزشگاه در رامهرمز برای پذیرایی از مسافران نوروزی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز از آماده‌سازی ۱۴ آموزشگاه در این شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

زاهد ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در نوروز امسال آنچه که برای ما مهم است و اولویت دارد احترام به میهمانان و مسافرین نوروزی است و با استفاده از تمام ظرفیت‌هایمان در جهت جلب رضایتمندی مردم، صادقانه تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید برخوردمان با مسافران و گردشگران به شکلی باشد که همیشه و همه جا از مردم این شهر تاریخی به نیکی یاد کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامهرمز تصریح کرد: ۱۴ آموزشگاه را آماده پذیرایی از مسافران نوروزی کرده‌ایم که پنج آموزشگاه مجهز به همه وسایل، هفت آموزشگاه نیمه مجهز و دو آموزشگاه به صورت عادی هستند.

وی افزود: در این ایام آمادگی برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور را هم داریم و با تلاشی که انجام خواهیم داد امید است بتوانیم رضایت آنان را نیز فراهم کنیم.

ممبینی گفت: رامهرمز شهری‌ست کهن با قدمتی بسیار دیرینه، لذا برخورد و پذیرایی ما از مسافران نوروزی می‌تواند نقشی ماندگار از مهربانی‌های مردم این شهرستان را در ذهن آنان به یادگار بگذارد.

این مسئول در پایان ضمن دعوت از مسافرین نوروزی برای سفر به این شهرستان، خواستار همکاری همه ادارات جهت ارائه خدمات به آنها شد.