ترمیم حفاری‌ها در آبادان آغاز شد

خورنا: معاون خدمات شهری شهردار آبادان گفت: ترمیم حفاری‌ها و کنده‌کاری‌ها در آبادان تا پیش از سال جدید آغاز شده است.

حبیب‌الله رشتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ترمیم حفاری‌ها و کنده‌کاری‌ها در آبادان تا پیش از سال جدید، آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات کمیسیون حفاری که در این خصوص و با حضور مسئولان امر برگزار شده است، به همه مناطق شهرداری‌ها اعلام کرده‌ایم که دیگر مجوز هیچگونه حفاری و کنده‌کاری به دستگاه‌های مختلف اجرایی چون آب و گاز و فاضلاب و … داده نشود.

معاون خدمات شهری شهردار آبادان اضافه کرد: به جز مواردی استثنا که در صورت عدم حفاری، موجبات ایجاد خطراتی چون ترکیدگی خطوط لوله گاز و آب و فاضلاب و … رخ خواهد داد، در مابقی موارد حفاری کاملا ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: مهلت کنده‌کاری‌ها نهایتا تا ۱۵ بهمن ماه اعلام شده بود که با رایزنی با ادارات مختلف زمان آن به سی‌ام همین ماه تغییر پیدا کرد و بعد از کاملا ممنون است و با متخطیان برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

رشتی‌پور ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و پایان سال، روی خوشی ندارد که با وضعیت حفاری‌های موجود و البته افزودن بر شدت آنها به استقبال میهمانان نوروزی برویم.

وی همچنین عنوان کرد: در این زمینه لازم است که دستگاه‌های خدماتی نظیر آبفا و گاز و … بیش از پیش همکاری مطلوب را با شهرداری‌ها داشته باشند و در راستای ترمیم نوارهای حفاری در نقاط مختلف شهری هر چه سریع‌تر و تا پیش از فرارسیدن ایام نوروز اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار آبادان در پایان بیان کرد: اولویت این ادارات باید ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری باشد و از کنده‌کاری‌های جدید به شدت پرهیز کنند.